ویکی‌تجربهجستجو
آجر رویال نماچین(مدرن آجر سپاهان)
تجربهٔ کاری۴ تیر ۱۴۰۵ · فروردین ۱۴۰۴ تا فروردین ۱۴۰۴

کار در واحد اداری کارخانه

تجربهٔ کاری کارشناس منابع انسانی در آجر رویال نماچین(مدرن آجر سپاهان) — امتیاز ۲.۳ از ۵ (فروردین ۱۴۰۴ تا فروردین ۱۴۰۴).

۲.۳· کارشناس منابع انسانی

۱. جهت پرداخت چک تسویه بسیار اذیت تان میکنند و الان با گذشت چهار ماه و پیگیری های بسیار من، هنوز چک تسویه م آماده نیست. مبلغشم زیاد نیست ولی قصد و نیتشان اذیت کردن پرسنله که به خواست خودش، رفته از شرکت و استعفا داده بوده. ۲. سرویس ایاب و ذهاب، برای برگشت به منزل اصلا مشخص نیست چه تایمی حرکت کند. ممکنه حتی دو ساعت دیرتر بدلایل اینکه کار همکاران دیگر ناتمام مانده، شما مجبورید صبر کنید تا هرزمان بقیه همکاران اماده بودند برید منزل و این قضیه درمورد تمامی مسیرها و سرویس هاست. ۳. مدیرعامل سر کوچکترین مساله به شما استرس و اضطراب وارد میکند. رفتار تند. که اکثرا شاهد گریه همکاران به خاطر رفتار ایشون هستید. ۴. من اصلا کار کردن در این شرکت رو توصیه نمیکنم. هیچ خصومتی هم ندارم که بخوام توصیه غلط بنویسم. فقط اینجا نوشتم که هشدار داده باشم ، اگه کسی خواست پرسنل این شرکت بشه. بدونه که تبدیل میشه به یک انسان تو سری خور و عصبی و پر استرس.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۱.۰