جز بیمه تکمیلی هیییچ مزایای دیگه ای نداره محیط شرکت خیلی دوستانه بود اما متاسفانه من در تیمی بودم که یکی از بیشرف ترین موجودی که در طول زندگیم دیدم در اون تیم مدیر بود واقعا کلمه بیشرف دقیقترین توصیف برای این موجوده خیلی تجربه تلخ و سنگینی برای من شد خیلی ضربه خوردم هم روحی هم مالی هم رزومم عین ...دروغ وتهمت میزد و واقعیتو وارونه جلوه میداد ولی واقعا بقیه تیمها خوب و دوستانه بود
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در توسن سها، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۸ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵؛ ۰٪ از کاربران توسن سها را به دیگران توصیه میکنند. ۸ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من چندوقتی در این سازمان مشغول بودم.اوایل که رفتم خیلی از رفتار افراد باهم .جو سازمان خوشم اومد یه احترام و ادبیات خوبی جریان داشت.چون شرکت قبلیم خیلی جو سمی داشت سها رو خیلی دوست داشتم اون اوایل و خیلی ذوق داشتم که چندین سال بمونمو و پیشرفت کنم و... همون هفته اول متوجه تفاوت مدیر خودم با بقیه افراد شدم.یه توهم باسواد و کاربلد بودن داشت و عارش میومد بیزینس رو توضیح بده.فن بیان خوبی نداشت و من هم عادت دارم چیزی رو متوجه نشم سوال میپرسم که این اقا عصبانی میشد تسک اول من یه تسک واقعی بود ه خیلی ام پیچیده بود که انجام دادم گذذذذذذذذذذذذذذذذذذشت یه روز مدیرم گفت میخام یه .... بنویسی خودم قبلا نوشتم اصلا کاری نداره گفتم اوکی.کار نکردم ولی مشتاقم یاد بگیرم. آقا ما تا 2-3 شب بیدار میموندیم سرچ میکردیم کد میخوندیم یه چیزی نوشتم ولی 50درصد خاسته مدیرم بود.ایشون گفته بود فورس نیس ولی من بعد 2روز 50درصد خاسته شو پیاده کردم و نشونش دادم و پرسیدم برا بقیه اش چه کنم؟(اخه ادعا کردن قبلا پیاده سازی کردن) گفت نه من اینو نمیخاستم گفتم میدونم من که نگفتم این پیاده سازیه نهاییه.اومدم ازت کمک بگیرم گفت نه اینجوری نیس.گفت ((من کدشو زدما تا هفته پیش هم ریموت شرکت قبلیمو داشتم .اونحا سورس بود.الان دیگه دسترسی ندارم)) دیگه روم نشد بگم تو که کدشو زدی روش پیاده سازیشو کلی یادته دیگه بگو به من...مگر اینکه کپی پیست کرده باشی یا الان داری ادعایی میکنی که وجود خارجی نداره اقا گذشششششششششششششششت سر سال رفت به مدیر بالادستی گفت فلانی تسکاشو هممممممممممممممیشه ناقص تحویل میده منو میگی واقعا دلم برای این حجم از حقارتش سوخت این حجم از بیشرف بودنش که گیریم راست میگی چرا اینهمه مدت لالمونی گرفته بودی؟چرا یکبار نگفتی فلانی تسکت ریجکت شد خیلی تیمی که عضوش بود سمی بود خیییییییلی..یه مدیر دروغگو بیسوادپرمدعا واقعا نمیدونم زیر دست چه پدرومادری بزرگ شده بود ولی جزو بیشرفترین ادمایی بود که دیدم
شما میتونید سالها تو این شرکت کار کنید و ذرهای پیشرفت نکنید. اینجا به درد کسی میخوره که ده پونزده سال کار کرده باشه و تقریبا هر چی لازم بوده یاد بگیره رو یاد گرفته و حالا دنبال یه جای ریلکس و بدون چالش میگرده که پاشو بندازه رو پاش و تسکهای بیاهمیت انجام بده و یه حقوقی هم بگیره. من دارم درباره تیم ایزیپی صحبت میکنم و از بقیه تیمهای این شرکت اطلاعی ندارم. به ظاهر اخلاقشون خوبه ولی اهمیتی به انتقادها و نارضایتیها نمیدن. اعتراضی هم بکنی و از وضعیت ناراضی باشی روت برچسب میزنن. ذرهای کیفیت پروژهها براشون مهم نیست، ذرهای به یادگیری اهمیت نمیدن. خودشون میگن بعضی فیچرها نمایشیه و فقط پیادهسازیش میکنند که اونجا باشه، محصولشون یوزر نداره، نیروی فنی به اندازه کافی نمیگیرند ولی تا دلت بخواد نیروی پروداکت منیجر دارن که معلوم نیست کارشون چیه اصلا! بیشتر مواقع و برای بیشتر پروژهها دیزاینر و تستر ندارند. نه ددلاینی، نه هدفگذاری مناسبی، هیچی! اگه نیاز به کسب تجربه و حرفهای شدن توی کارتون دارید وارد این تیم نشید چون چیزی یادنمیگیرید و از تکنولوژیهای بهروز و جدید هم استفاده نخواهید کرد فقط پسرفت میکنید و از همه چیز عقب میمونید.
این شرکت یعنی قبرستون پروژه و کار. بی نظمی زیاد و نداشتن امنیت شغلی. حقوق مکفی اینجا یعنی کم تر از رنج بازار و بخوای بری بیرون میترسوننت که بری بدبخت میشی و کار نیست که سالها ازت بردگی بکشن!
استخدام در توسن سها
از مجموع ۸ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۸ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران توسن سها را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۸
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۴ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۴ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۴ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی توسن سها مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ توسن سها
آیا توسن سها در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از توسن سها ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در توسن سها چگونه است؟
بر اساس ۸ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در توسن سها چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در توسن سها از نگاه ۸ کارمند: ۱.۴ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در توسن سها چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از توسن سها ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: