من2 ساله که به عنوان کارشناس فروش در این شرکت فعالیت میکنم در پارس پک احترام و توجه به ارزش های انسانی اولین و بزرگترین اصله مدیریت فلت، آگاه و دلسوزی داره و برنامه ریزی و چشم انداز روشن و مشخص چیزی ست که در پارس پک خیلی بارزه، مسیر رشد کاملا شفافه روابط ما در تیم فروش بسیار دوستانه، صمیمی ست و همه با هم به رشد و پیشرفت فکر میکنیم من نسبت به پارس پک و کارم کاملا حس تعلق دارم و پارس پک رو خانواده دوم خودم میدونم پارس پک جز معدود شرکت هایی بوده که از زمان همه گیر شدن کرونا در ایران (اول اسفند ماه 98) به منظور حفظ سلامت پرسنل شرایط دورکاری رو برای همه، در هر جایگاه شغلی، فراهم کرده و این روند همچنان ادامه داره
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پارس پک، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۱۷ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۳.۲ از ۵؛ ۵۳٪ از کاربران پارس پک را به دیگران توصیه میکنند. ۱۷ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
سلام من الان حدود 7 یا 8 ماهه که تو پارس پک مشغولم که به دلیل کرونا کلا دور کار بود و فقط هم تیمی هام رو میشناسم ولی هیچ موردی تا حالا وجود نداشته که ناراحت کننده باشه و همه چیز روی حساب و برنامه ریزی هستش نه فشار زیادی تو کار هست نه بی برنامه گی و بیکاری. روابط با احترام کامل و از لحاظ مالی طبق توافق و انتظار. خلاصه نکته منفی تا به امروز وجو نداشته که بگم. البته همیشه جا برای بهتر شدن هست ولی خود کارمندا مشمول این قانون هستن پس میشه اینو فاکتور گرفت.
این شرکت بدترین شرکتی هست که یک نفر میتونه برای ادامه کار انتخاب کنه. پیشرفت کاری تو این شرکت صفره. هیچ برنامه ای برای پیشرفت نداره. توقع داره شما برده شرکت باشید و هیچ مزایایی در اختیارتون نیست. حقوق رو براساس پایه وزرات کار میده که بعدا براتون مشکل ایجاد میشه. اگه یه کلمه فارسی رو اشتباه بنویسید بهتون اخطار میده و به شدت کادر مدیریتی نچسب و بدی داره. تمام کاری باید بکنید نصب وردپرس و غیرفعال کردن افزونه هاش و باز فعال کردن. فارغ از تمام این موضوعات بدترین دوره کاری یک شخص میتونه باشه این شرکت دزدی رو سرلوحه کارش قرار داده. موقع تسویه حساب نه حقوقی بهتون میده و نه سنوات( حتی مورد داشتیم حقوق ماه اخر رو هم ندادن چون طرف میخواسته بره) اگه بخواید شرکت رو ترک کنید کلی دست انداز جلو پاتون هست. غیر ساعت نهار که خودتون باید نهار بیارید هیچ زمان استراحتی تو این شرکت ندارید و مثل تراکتور باید براشون کار کنید. سفته میخوان ازتون تحت هیچ شرایطی کار تو این شرکت رو بهتون پیشنهاد نمیکنم. بیکار بمونید بهتر از این شرکت هست.
سلام اگر دوست دارید در طویله کار کنید میتونید پارس پک رو انتخاب کنید. هیچ کدوم از مدیران این شرکت دارای شعور درست درمونی ندارن، بیشعور تر از غ.... وجود خارجی نداره. پول اصلا پرداخت نمیشه هر ۳ ماه یکبار پول میدن،توقع دارن روزی ۱۲ ساعت براشون کار کنی (حمالی بدون پول)،نصف شب زنگ میزنن ازت کار میکشن اصلا مدیران این شرکت فاقد شعور هستند. اگر در تایم کاری ۱ دقیقه استراحت کنی یکی است که درلحظه داره چک میکنه و ۱ ساعت برات مرخصی بدون حقوق رد میکنه. اگر کسی سرویسی خرید کرده اگر شده به دروغ باید تسک اوکی رو پشتیبانی براش ارسال کنه. حالا حساب کنید چه خبره تو این شرکت
استخدام در پارس پک
از مجموع ۱۷ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۱۷ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۵۳٪ از کاربران پارس پک را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۱۷
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۳.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۳.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۳.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی پارس پک مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ پارس پک
آیا پارس پک در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پارس پک ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پارس پک چگونه است؟
بر اساس ۱۷ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۳.۲ از ۵ است؛ ۵۳٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پارس پک چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پارس پک از نگاه ۱۷ کارمند: ۳.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پارس پک چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پارس پک ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: