تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در آتیه داده پرداز — امتیاز ۲.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).
در بدو ورود باید سفته با مبلغ بسیار بالا بدین در واقع خوش امد گویی شما با سفته است. رگههایی از فامیلی بودن در شرکت هست که بسیار آزار دهندس. اگر وارد شرکت شدین مثل یک راه یک طرفس چون برای استعفا باید سه ماه قبل بگین و بعدش اجازه دارین برین و تو اون سه ماه مثل سرباز باید کار کنین در غیر این صورت سفته ای که اول دادین اجرا گزاشته میشه. مدیریت همه چیز رو کنترل میکنه و دانش شما ارزشی نداره و با کارمندان بد رفتار میشه حتی تایم ناهار هم مثل سرباز ها باید برین سلف و بسار قوانین پادگانی استواره. در واقع حس میکنین وارد پادگان شدین تا شرکت.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
برای شروع همکاری ۷۰ میلیون تومان سفته بدون قید «حسن انجام کار» میگیرند. برای قطع همکاری ایمیل میزنند و در لحظه همکاری تمام میشه اما برای استعفا باید سه ماه قبل خبر بدید! تیم مدیریت بسیار ضعیف، کم دانش و بد اخلاق هستند. با مدیر به منزله خدا رفتار میشه. بیمه رو کمتر از اون عدد و زمانی که باید رد میکنند. توصیه میکنم باهاشون همکاری نکنید، اما به هردلیلی مجبور به ادامه همکاری شدید باید حواستون به همه حق و حقوقتون باشه تا کامل بگیریدش.