ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۹۹۷ تجربه منتشرشده · صفحه ۱ از ۳۵۰
نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۶ تیر ۱۴۰۵·شاغل فعلی
۱.۷
مدیریت احساسی و سلیقه ای واحد بی آی

اگه قصد همکاری با واحد انبار داده (یا همون بی آی همون راهکار مدیریت داده) داتین رو دارید، قبل از تصمیم گرفتن، درباره فرهنگ مدیریتی این واحد پرس و جو کنین. مشکل این واحد، حجم بالای کار و سختی تسک ها نیست، بلکه شیوه مدیریت احساسی و سلیقه ای آقای سید علی طباطبایی هست. توی این واحد، اگر جزو افراد مورد علاقه ایشون باشین و دائما حتی به ظاهر باهاشون موافق باشین و یا کاملا نیروی خنثی ای باشین، مسیر رشد، فرصت ها و امنیت شغلی براتون فراهم هست. اما اگر به هر دلیلی از دایره مورد علاقه ایشون خارج بشین، تجربه کاملا متفاوتی خواهید داشت. الگوی رفتاری که از آقای طباطبایی بارها در سال های اخیر دیده شده، این هست که به جای بیان شفاف نارضایتی یا پایان همکاری، از ابزارهایی مثل قراردادهای کوتاه مدت، متوقف کردن ارتقای نردبان شغلی، فرسایش تدریجی روحیه کارکنان و نادیده گرفتن تلاش افراد، به عنوان اهرم فشار استفاده می کنه تا کارمند، خودش با دلخوری تصمیم به رفتن بگیره. ظاهر ماجرا حرفه ای حفظ میشه، اما در واقع تفاوتی با اخراج تدریجی یک نیرو نداره. چون در ظاهر و جلوی دیگران با شما خوش برخورد و حرفه ای رفتار می کنه، اما در عمل، با کسی که اصطلاحا باهاش حال نمی کنه، بازی های روانی خاص خودش رو شروع می کنه این مدل خروج نیرو، محدود به یک یا دو نفر نیست. هر کسی که چند سال در این واحد حضور داشته باشه، اسامی متعددی رو می تونه اسم ببره که دقیقاً با همین الگو از مجموعه خارج شدند. اگر مدیران ارشد یا منابع انسانی معتقدند این نوشته نادرست هست، کافیه وقت بذارن و با تمام کارکنانی که طی پنج سال گذشته از این واحد جدا شدند تماس بگیرند و صحت حرف های من رو فقط با یک سؤال بپرسند: «دلیل واقعی خروج شما چی بود؟» فکر نمی کنم نتیجه این تماس ها تفاوت زیادی با چیزی که نوشتم داشته باشه (مگر خروج به دلیل مهاجرت) نکته عجیب اینه که این مدل رفتاری ایشون سال ها ادامه داشته و ظاهراً هیچ اراده ای توی سازمان برای اصلاح اون وجود نداره. اینکه چرا با وجود تکرار این الگو، هیچ برخورد مؤثری با این سبک مدیریت نشده، برای خیلی از کارکنان سؤال بوده و هست. من از وقتی فهمیدم که چند روزه که دوباره با این شیوه داره با یکی از نیروهای قدیمی رفتار می کنه، اولین کاری که کردم رزومه ام رو آپدیت کردم و برای چند جا فرستادم. نمی گم نیروی خیلی خوبی هستم، اما مطمئنم که این کار رو با من هم می کنه، هر چند الان هنوز روم زوم نکرده اگر دنبال کار کردن اینجا هستین، از نظر فنی، پروژه های این واحد می تونند برای یکی دو سال اول، تجربه ارزشمندی باشند (تا موقعی که آقای طباطبایی هنوز از شما خوشش میاد یا حداقل نظرش خنثی هست) و رزومه خوبی براتون ایجاد می شه. اما اگر به دنبال محیطی هستید که رشد شغلی و ارتقا بر اساس عملکرد حرفه ای و فنی تون باشه و و امنیت شغلی داشته باشین، بهتره با دید باز تصمیم بگیرین. تجربه خیلی از افرادی که از این واحد خارج شدند نشون می ده که در بلندمدت، کیفیت رابطه با آقای طباطبایی، خیلی از کیفیت عملکرد شغلی و فنی بودنتون، تعیین کننده تر هست امیدوارم روزی ارزیابی ایشون هم مثل ارزیابی سایر کارکنان، بر اساس بازخورد واقعی نیروهایی باشه که به خاطر ترس از قابل شناسایی بودن آدرس آی پی یا خط موبایل، جرأت نمی کنن نظر واقعیشون رو توی فرم های ارزیابی بنویسن

نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

باسلام بنده چندین سال است که در شرکت داتین مشغول به کار هستم. یک شرکت بسیار مزخرف با مدیران بی سواد. واقعا بگم مدیران عقده ای و در حد مهدکودک می باشد. امنیت کاری شغلی صفر می باشد. روند کاری در این مجموعه در حد افتضاح می باشد. بنده پروژه نزدیک ویپاد هستم که بدترین بانک ایران است. ما خود کارکنان مجموعه از ویپاد اصلا استفاده نمی کنیم چون خودمون می دونیم چیه بشدت رانت پولشویی دزدی و حتی سر کاربران را کلاه می گذارد. مدیران مجموعه در حد مدیر مهدکودک می باشد. رئیس جدید ویپاد اقایان بیاتی و رشیدیان بشدت مدیران ضعیف و بسیار بی بند و باری ازشون موج میزنه فساد، فحشا، شدید . حتی سواد بانکداری هم ندارند. به راحتی ادم ها را حذف می کنند ، بدبخت کارشناسا و کاربرانی که زیر دست این دو نفر هستند

آجر رویال نماچین(مدرن آجر سپاهان)
تولید و صنایع
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس منابع انسانی·۴ تیر ۱۴۰۵
۲.۳
کار در واحد اداری کارخانه

۱. جهت پرداخت چک تسویه بسیار اذیت تان میکنند و الان با گذشت چهار ماه و پیگیری های بسیار من، هنوز چک تسویه م آماده نیست. مبلغشم زیاد نیست ولی قصد و نیتشان اذیت کردن پرسنله که به خواست خودش، رفته از شرکت و استعفا داده بوده. ۲. سرویس ایاب و ذهاب، برای برگشت به منزل اصلا مشخص نیست چه تایمی حرکت کند. ممکنه حتی دو ساعت دیرتر بدلایل اینکه کار همکاران دیگر ناتمام مانده، شما مجبورید صبر کنید تا هرزمان بقیه همکاران اماده بودند برید منزل و این قضیه درمورد تمامی مسیرها و سرویس هاست. ۳. مدیرعامل سر کوچکترین مساله به شما استرس و اضطراب وارد میکند. رفتار تند. که اکثرا شاهد گریه همکاران به خاطر رفتار ایشون هستید. ۴. من اصلا کار کردن در این شرکت رو توصیه نمیکنم. هیچ خصومتی هم ندارم که بخوام توصیه غلط بنویسم. فقط اینجا نوشتم که هشدار داده باشم ، اگه کسی خواست پرسنل این شرکت بشه. بدونه که تبدیل میشه به یک انسان تو سری خور و عصبی و پر استرس.

انرژی یار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·قائم مقام مدیرعامل·۴ تیر ۱۴۰۵·شاغل فعلی
۱.۲
معاون اداری بی تربیت و الفاظ رکیک و ناموسی می دهد

سلام و ادب مدیرعامل بسیار انسان خوب و با اخلاق، فقط متأسفانه مبتلا به بیماری پارانوئید (بی اعتمادی افراطی) هستند معاون اداری مجموعه بسیار بی نزاکت و هتاک به خانواده پرسنل هستند

پارسیان حساب
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر مالی·۴ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
مدیر مالی

موسسه پارسیان ،موسسه فیک و دامی برای کارجویان است مجموعه ای به شدت بد رفتار و دروغ گو و بی ملاحظه به عمر و زمان .... گرداننده آنجا چندتا خانم بچه سال هستند و یک مدیر به اسم آقای مهندس جلیلی...از طریق خانم های منشی باید نوبت بگیری چند روز جلوتر و حدودا ساعت به افراد نویت میدهند و تا ساعت ۴ باید در صف انتظار بشینی هر نفر که وارد اتاق می شد دو تا سه دقیقه نگه می داشتند و سوال جواب میکردندو سریع کارت خوان جلوی شما می گذاشتن و کارت می کشیدند و در عصر تکنولوژی حتی سیستم کامپیوتری هم ندارند و افراد را مجبور به گذارندن دوره های پیش پا افتاده سنتی می کنند و با بهانه ای دوباره افراد را مجبور به شرکت در دوره های بعدی می کنند من حدود ده ملیون در دو دوره هزینه کردم و نتیجه ای نگرفتم این موسسات بازی با عمر و زمان جوان های بیکار هست

پارس دیتا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش ·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس فروش

من چند وقت توی این شرکت کار کردم اول از همه وقت خروج چند حقوق و مرخصی و همه مزایات رو میخورن و هیچ پولی بهت نمیدن بخاطر همین موضوع موقع رفتن باید ۳ ماه زودتر به شرکت بگی که حسابی پولتو بخوره .شرکت درحال ورشکسته شدن هست و همین طور کوچیکتر داره میشه طوری که تیم فنی از ۲ نفر تشکیل شده جالبه. فساد جنسی توی این شرکت فراون هست شرکت ۲ نفر اقا داره و مابقی خانم هستند اما فوق العاده فساد جنسی وجود داره طوری که آقای تحصیلدار شرکت رو با فساد خونه اشتباه گرفته حقوق یکماه کامل بیشتر تاخیر داره کلا پیشنهاد نمیشه مخصوصا اگه خانم متاهل باشی التبه اگه خانم سالم باشی جایگاهی نداری

منشور سیمین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۳ تیر ۱۴۰۵
۵.۰
برنامه نویس

فضای کاری مناسب بود و با همکارا و مدیرمون ارتباط خوبی داشتم. در طول مدتی که اونجا بودم روی پروژه‌های مختلفی کار کردم و فرصت یادگیری و کسب تجربه برام اوکی بود. یکی از نکاتی که برای من مثبت بود این بود که شرکت در شرایط سخت هم تا حد خوبی از نیروهاش حمایت کرد و تا جایی که من اطلاع دارم تعدیل نیرویی انجام نشد. من مهاجرت کردم ولی دورادور با بچه ها در ارتباط هستم. در مجموع از همکاری با این شرکت راضی بودم و اگر شرایط کشور متفاوت بود، احتمالاً همچنان به همکاری ادامه می‌دادم.

پارسیان حساب
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
حسابدار

یک مجموعه دروغین و فیک و سر در اندر پا دروغ .....این شرکت فقط یک روز در هفته بهت وقت مصاحبه میده چهار پنج تا منشی زن اونجا نشسته بود که مدام می رفتن دفتر خلوت می کردند با مدیر شرکت ...از ساعت یک که رفتم شرکت تا ساعت سه در صف سی نفره نشستم تا نوبت بهم برسه کلی آدم رو اونجا معطل کرده بودن و یکی یکی می فرستادن مصاحبه بشن با مدیریت آقای مهندس جلیلی....چند تا سوال از درس های اولیه دانشگاه رو پرسید و با چشم های هیزش داشت من رو آزار می‌داد بعدم ۴ ملیون ازم گرفت و دوره که تموم شد دوباره منو مجبور کرد برم دوره بعدی وقتی تحقیق کردم متوجه شدم کلا با هیچکی کار ندادن منم ۴ ماه عمرم هدر رفت

بوتان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

سلام من تو یکی از شرکتهای زیرمجموعه بوتان به اسم کالا و قطعات کار میکردم. با اینکه حقوق بالایی نداشتم ولی به دلیل مشکلات زندگیم به ناچار کار میکردم که در بدترین موقع و بدون اطلاع قبلی اخراج شدم. برام جالب بود که نیروی خوب با حقوق پایین اخراج میشه ولی نیروی مازاد و نالایق با حقوق بالا میمونه. مدیر شرکت که اکثر نیروهاشو بر اساس سلایق شخصیتش اونجا جمع کرده از هر کی خوشش نیاد و یا باهاش موافق نباشه بالاخره به ی طریقی مدیرعامل رو برای اخراج اون نیرو قانع میکنه و همیشه ادای آدمای دلسوز شرکت رو درمیاره ولی در واقع تنها چیزی که براش مهم نیس همون شرکته. یک سیستم دیکتاتوری مطلق درست کرده و تا همین الان نیروهای خیلی خوبی رو اخراج و نیروهای مطیع و نون ب نرخ روز خور رو برای خودش نگه داشته و الان هم برای اخراج بقیه نیروها که سلیقه اش نیستن در حال توطئه اس.منابع انسانی هم فقط نقش ماله کش رو داره،حتی براشون اسناد محکمی هم ببرید باز هم توجهی نمیکنن. کار کردن تو اون شرکت مثل اینه که پاتون هر لحظه بره رو‌ پوست موز. هیچ وقت نمیدونی که کی قراره اخراجت کنن و زندگیت رو وارد چالش کنن.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ تیر ۱۴۰۵
۳.۰

من در قسمت واحد سفر داخلی این شرکت کار کردم محیط بشدت سمی و بیشتر شبیه آرایشگاه زنانه سطح پایین هست تا یک شرکت بزرگ و حرفه ای بحدی که یکماه اخر کاری من فقط ثانیه شماری میکردم که قراردادم تموم شه و هرچه زودتر برم مدیر بخش شخص خودشیفته و عصبی هست که حتی از صدای گرم کردن غذا و شستن ظروف هم عصبی میشه.سرپرستهای بخش‌های واحد سفر فاقد تجربه لازم و دانش هستند و تماما در خدمت اجرای اوامر مدیریت هستند.روحیه کار گروهی صفر و کارمندان واحد تمایلی به یاد دادن کار به افراد تازه وارد ندارن که نشات از مدیریت ضعیف مدیر و سرپرستان بخش میگیره. با توجه به تجربه خودم و همکاران بخش‌های دیگر این شرکت رو برای کار پیشنهاد نمیکنم

تاژان سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی شرکت بسیار ضعیف هست، این شرکت مرتبا اگهی استخدام میذاره ، ولی رزومه هایی که ارسال میشه با اینکه تماما شرایط شغلی با رزومه ها مرتبط هست،رد رزومه میزنن شرکت کاملا فامیلی هست لطفا رسیدگی کنید در بررسی رزومه که اینگونه باشد دیگه داخل سازمان چقدر بی نظمی هست مشخصا نیرو ها از قبل مشخص شده بیش از یک سال هست که اگهی های شغلی رو مرتبا تمدید میکنن ولی رزومه ها در حالت بررسی شده و یا رد رزومه انجام میشه و جذب نکردن وقتی جذب ندارید چرا اصلا اگهی شغلی میذارید؟

بوتان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

من در خراب شده بوتان کار می کنم. اصلا برای کار مناسب نیست مخصوصا برای خانمها ها که استفاده ابزاری دارند. توی یک مراسمی داخل شرکت صاحب مجموعه بوتان گفت پرسنل برای ما مثل آدامس می مونن. می جویمشون و وقتی شیرینیشون رفت می ندازیم دور و یکی دیگه. مدیران با پارتی و رابطه مدیر شدن. مثلا مدیر تحقیقات شوفاژ برادرش توی وزارت صنایع بود. به همین ترتیب. یکی از مثلا مدیران (ر - ع) فساد اخلاقیش زیادی داره اما چون منابع انسانی خودش خرابه کاری نمی کنه. اون کسی هم که اومده تو سایت گفته شرکت خوبیه توی جنگ به ما حقوق سر وقت دادن و خیلی خوشحاله این طرف داستان هم ببینه که یکی از همکاران فقط شش ماه تا بازنشستگی داشت به خاطره جنگ تعدیل شد.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

اگر به دنبال محیطی هستید که در آن مدیریت، برنامه‌ریزی، احترام به نیروی انسانی و پرداخت منظم حقوق اهمیت داشته باشد، پیشنهاد می‌کنم قبل از همکاری با این مجموعه چندین بار تصمیم خود را بازبینی کنید. یکی از عجیب‌ترین تجربه‌های کاری که می‌توان داشت، حضور در سازمانی است که تقریباً هیچ بخشی وظیفه خود را به شکل اصولی انجام نمی‌دهد و نتیجه تمام این ضعف‌ها در نهایت روی دوش کارکنان اجرایی و کارگران تخلیه می‌شود. مشکلاتی که باید در لایه مدیریت حل شوند، به پایین‌ترین سطح سازمان منتقل می‌شوند و در نهایت کسانی باید پاسخگو باشند که کمترین نقش را در ایجاد آن مشکلات داشته‌اند. در این مجموعه(البته دوره همی عنوان مناسب تریست) به جای اینکه فرآیندها اصلاح شوند، اشتباهات تکرار می‌شوند. به جای اینکه برنامه‌ریزی وجود داشته باشد، بحران مدیریت می‌شود. به جای اینکه مشکل ریشه‌یابی شود، صورت مسئله جابه‌جا می‌شود. نتیجه هم چیزی جز فرسودگی نیروها، نارضایتی گسترده و خروج مداوم افراد متخصص نیست. موضوع پرداخت حقوق و انجام تعهدات قانونی نیز از مواردی است که هر متقاضی کار باید قبل از همکاری درباره آن به دقت تحقیق کند. هیچ چیز بدتر از این نیست که ماه‌ها برای یک مجموعه وقت و انرژی صرف کنید اما در نهایت برای دریافت ابتدایی‌ترین حقوق قانونی خود مجبور به پیگیری‌های طولانی شوید و با التماس فراوان بخشی از مطابه معوق خود را در قالب مساعده دریافت کنید!!!!! اگر بتوانید دریافت کنید !!!! متأسفانه یکی از ویژگی‌های رایج در چنین محیط‌هایی این است که مدیران به جای پذیرش مسئولیت تصمیمات خود، همیشه دیگران را مقصر می‌دانند. وقتی همه اشتباه می‌کنند جز مدیران، معمولاً مشکل از کارکنان نیست؛ مشکل از سیستمی است که سال‌هاست حاضر نیست به ضعف‌های خودش نگاه کند. نرخ بالای خروج نیروها، نارضایتی کارکنان و حجم بالای مشکلات داخلی معمولاً اتفاقی نیست. این‌ها نشانه‌هایی هستند که هر فرد جویای کار باید قبل از امضای قرارداد به آن‌ها توجه کند. برای کسانی که قصد همکاری دارند فقط یک توصیه دارم: قبل از هر تصمیمی تا حد امکان تحقیق کنید به عنوان شخصی که چند سال در این بلا نسبت سازمان مشغول به کار بوده فریب ظاهر و ویترین این شرکت رو نخورید. گاهی هزینه فهمیدن واقعیت قبل از ورود بسیار کمتر از هزینه‌ای است که بعداً با زمان، اعصاب، درآمد و آینده شغلی خود پرداخت خواهید کرد.

آسان پرداخت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌ اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

این شرکت به نظر میرسه که شرکتی بسیار پر حاشیه ای هست از روی کامنت ها کاملا میشه به این نتیجه رسید که منابع انسانی و یا مدیریت خودشون اینجا کامنت میذارن و تعریف و تمجید میکنن و از روزی که با این وب سایت اشنا شدند سر میزنند و کامنت در مورد خودشون با نحوه نگارش های متفاوت مینویسند.در واقع باید برعکس هرچیزی رو که نوشتند متصور شد.

تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

مدیر تیم بانکداری مدرن اقای ح.م.ز که مظهر بی سواد ترین و بی شخصیت ترین افراد اونجاست که با پارتی وارد شده و فقط کارش چرخیدن تو راهروهاست و گوش وایسته ببینه کی چی میگه و همه تیم رو جاسوس همدیگه کرده همه خانم ها هم ازش یه خاطره دارن خودش کلا باعث حاشیه هست........................... ....... ...........

رستافن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

شرکت بسیار مذهبی است. کنترل با دوربین دارند. بسیار رفتار توهین‌امیزی نسبت به کارکنان دارند و چون نیروی انسانی اهمیت زیادی برای این شرکت ندارد احساس عدم امنیت شغلی هموراه همراه‌ کارکنان است. بعد از جنگ براحتی دو سوم از پرسنل اخراج شدند، بدون توضیحات و فقط با یک پیامک. شرکت بسیار فربه و کم بازده است. اما ادعای بسیار زیادی دارند. تجربه شخصی من بسیار بد بود و مدیر مستقیم من بسیار انسان نالایق و پرمدعایی بود. عملکرد ضعیفی داشت و بسیار رفتار توهین‌امیز و زننده‌ای با پرسنل مربوط به خود داشت. یکی از ویژگی‌های جالب این شرکت هم پخش هر روزه (ساعت ۸ صبح) آیت‌الکرسی هستش.

نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۶ تیر ۱۴۰۵·شاغل فعلی
۱.۷
مدیریت احساسی و سلیقه ای واحد بی آی

اگه قصد همکاری با واحد انبار داده (یا همون بی آی همون راهکار مدیریت داده) داتین رو دارید، قبل از تصمیم گرفتن، درباره فرهنگ مدیریتی این واحد پرس و جو کنین. مشکل این واحد، حجم بالای کار و سختی تسک ها نیست، بلکه شیوه مدیریت احساسی و سلیقه ای آقای سید علی طباطبایی هست. توی این واحد، اگر جزو افراد مورد علاقه ایشون باشین و دائما حتی به ظاهر باهاشون موافق باشین و یا کاملا نیروی خنثی ای باشین، مسیر رشد، فرصت ها و امنیت شغلی براتون فراهم هست. اما اگر به هر دلیلی از دایره مورد علاقه ایشون خارج بشین، تجربه کاملا متفاوتی خواهید داشت. الگوی رفتاری که از آقای طباطبایی بارها در سال های اخیر دیده شده، این هست که به جای بیان شفاف نارضایتی یا پایان همکاری، از ابزارهایی مثل قراردادهای کوتاه مدت، متوقف کردن ارتقای نردبان شغلی، فرسایش تدریجی روحیه کارکنان و نادیده گرفتن تلاش افراد، به عنوان اهرم فشار استفاده می کنه تا کارمند، خودش با دلخوری تصمیم به رفتن بگیره. ظاهر ماجرا حرفه ای حفظ میشه، اما در واقع تفاوتی با اخراج تدریجی یک نیرو نداره. چون در ظاهر و جلوی دیگران با شما خوش برخورد و حرفه ای رفتار می کنه، اما در عمل، با کسی که اصطلاحا باهاش حال نمی کنه، بازی های روانی خاص خودش رو شروع می کنه این مدل خروج نیرو، محدود به یک یا دو نفر نیست. هر کسی که چند سال در این واحد حضور داشته باشه، اسامی متعددی رو می تونه اسم ببره که دقیقاً با همین الگو از مجموعه خارج شدند. اگر مدیران ارشد یا منابع انسانی معتقدند این نوشته نادرست هست، کافیه وقت بذارن و با تمام کارکنانی که طی پنج سال گذشته از این واحد جدا شدند تماس بگیرند و صحت حرف های من رو فقط با یک سؤال بپرسند: «دلیل واقعی خروج شما چی بود؟» فکر نمی کنم نتیجه این تماس ها تفاوت زیادی با چیزی که نوشتم داشته باشه (مگر خروج به دلیل مهاجرت) نکته عجیب اینه که این مدل رفتاری ایشون سال ها ادامه داشته و ظاهراً هیچ اراده ای توی سازمان برای اصلاح اون وجود نداره. اینکه چرا با وجود تکرار این الگو، هیچ برخورد مؤثری با این سبک مدیریت نشده، برای خیلی از کارکنان سؤال بوده و هست. من از وقتی فهمیدم که چند روزه که دوباره با این شیوه داره با یکی از نیروهای قدیمی رفتار می کنه، اولین کاری که کردم رزومه ام رو آپدیت کردم و برای چند جا فرستادم. نمی گم نیروی خیلی خوبی هستم، اما مطمئنم که این کار رو با من هم می کنه، هر چند الان هنوز روم زوم نکرده اگر دنبال کار کردن اینجا هستین، از نظر فنی، پروژه های این واحد می تونند برای یکی دو سال اول، تجربه ارزشمندی باشند (تا موقعی که آقای طباطبایی هنوز از شما خوشش میاد یا حداقل نظرش خنثی هست) و رزومه خوبی براتون ایجاد می شه. اما اگر به دنبال محیطی هستید که رشد شغلی و ارتقا بر اساس عملکرد حرفه ای و فنی تون باشه و و امنیت شغلی داشته باشین، بهتره با دید باز تصمیم بگیرین. تجربه خیلی از افرادی که از این واحد خارج شدند نشون می ده که در بلندمدت، کیفیت رابطه با آقای طباطبایی، خیلی از کیفیت عملکرد شغلی و فنی بودنتون، تعیین کننده تر هست امیدوارم روزی ارزیابی ایشون هم مثل ارزیابی سایر کارکنان، بر اساس بازخورد واقعی نیروهایی باشه که به خاطر ترس از قابل شناسایی بودن آدرس آی پی یا خط موبایل، جرأت نمی کنن نظر واقعیشون رو توی فرم های ارزیابی بنویسن

نرم افزاری داتیس آرین قشم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۶ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

باسلام بنده چندین سال است که در شرکت داتین مشغول به کار هستم. یک شرکت بسیار مزخرف با مدیران بی سواد. واقعا بگم مدیران عقده ای و در حد مهدکودک می باشد. امنیت کاری شغلی صفر می باشد. روند کاری در این مجموعه در حد افتضاح می باشد. بنده پروژه نزدیک ویپاد هستم که بدترین بانک ایران است. ما خود کارکنان مجموعه از ویپاد اصلا استفاده نمی کنیم چون خودمون می دونیم چیه بشدت رانت پولشویی دزدی و حتی سر کاربران را کلاه می گذارد. مدیران مجموعه در حد مدیر مهدکودک می باشد. رئیس جدید ویپاد اقایان بیاتی و رشیدیان بشدت مدیران ضعیف و بسیار بی بند و باری ازشون موج میزنه فساد، فحشا، شدید . حتی سواد بانکداری هم ندارند. به راحتی ادم ها را حذف می کنند ، بدبخت کارشناسا و کاربرانی که زیر دست این دو نفر هستند

آجر رویال نماچین(مدرن آجر سپاهان)
تولید و صنایع
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس منابع انسانی·۴ تیر ۱۴۰۵
۲.۳
کار در واحد اداری کارخانه

۱. جهت پرداخت چک تسویه بسیار اذیت تان میکنند و الان با گذشت چهار ماه و پیگیری های بسیار من، هنوز چک تسویه م آماده نیست. مبلغشم زیاد نیست ولی قصد و نیتشان اذیت کردن پرسنله که به خواست خودش، رفته از شرکت و استعفا داده بوده. ۲. سرویس ایاب و ذهاب، برای برگشت به منزل اصلا مشخص نیست چه تایمی حرکت کند. ممکنه حتی دو ساعت دیرتر بدلایل اینکه کار همکاران دیگر ناتمام مانده، شما مجبورید صبر کنید تا هرزمان بقیه همکاران اماده بودند برید منزل و این قضیه درمورد تمامی مسیرها و سرویس هاست. ۳. مدیرعامل سر کوچکترین مساله به شما استرس و اضطراب وارد میکند. رفتار تند. که اکثرا شاهد گریه همکاران به خاطر رفتار ایشون هستید. ۴. من اصلا کار کردن در این شرکت رو توصیه نمیکنم. هیچ خصومتی هم ندارم که بخوام توصیه غلط بنویسم. فقط اینجا نوشتم که هشدار داده باشم ، اگه کسی خواست پرسنل این شرکت بشه. بدونه که تبدیل میشه به یک انسان تو سری خور و عصبی و پر استرس.

انرژی یار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·قائم مقام مدیرعامل·۴ تیر ۱۴۰۵·شاغل فعلی
۱.۲
معاون اداری بی تربیت و الفاظ رکیک و ناموسی می دهد

سلام و ادب مدیرعامل بسیار انسان خوب و با اخلاق، فقط متأسفانه مبتلا به بیماری پارانوئید (بی اعتمادی افراطی) هستند معاون اداری مجموعه بسیار بی نزاکت و هتاک به خانواده پرسنل هستند

پارسیان حساب
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر مالی·۴ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
مدیر مالی

موسسه پارسیان ،موسسه فیک و دامی برای کارجویان است مجموعه ای به شدت بد رفتار و دروغ گو و بی ملاحظه به عمر و زمان .... گرداننده آنجا چندتا خانم بچه سال هستند و یک مدیر به اسم آقای مهندس جلیلی...از طریق خانم های منشی باید نوبت بگیری چند روز جلوتر و حدودا ساعت به افراد نویت میدهند و تا ساعت ۴ باید در صف انتظار بشینی هر نفر که وارد اتاق می شد دو تا سه دقیقه نگه می داشتند و سوال جواب میکردندو سریع کارت خوان جلوی شما می گذاشتن و کارت می کشیدند و در عصر تکنولوژی حتی سیستم کامپیوتری هم ندارند و افراد را مجبور به گذارندن دوره های پیش پا افتاده سنتی می کنند و با بهانه ای دوباره افراد را مجبور به شرکت در دوره های بعدی می کنند من حدود ده ملیون در دو دوره هزینه کردم و نتیجه ای نگرفتم این موسسات بازی با عمر و زمان جوان های بیکار هست

پارس دیتا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش ·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس فروش

من چند وقت توی این شرکت کار کردم اول از همه وقت خروج چند حقوق و مرخصی و همه مزایات رو میخورن و هیچ پولی بهت نمیدن بخاطر همین موضوع موقع رفتن باید ۳ ماه زودتر به شرکت بگی که حسابی پولتو بخوره .شرکت درحال ورشکسته شدن هست و همین طور کوچیکتر داره میشه طوری که تیم فنی از ۲ نفر تشکیل شده جالبه. فساد جنسی توی این شرکت فراون هست شرکت ۲ نفر اقا داره و مابقی خانم هستند اما فوق العاده فساد جنسی وجود داره طوری که آقای تحصیلدار شرکت رو با فساد خونه اشتباه گرفته حقوق یکماه کامل بیشتر تاخیر داره کلا پیشنهاد نمیشه مخصوصا اگه خانم متاهل باشی التبه اگه خانم سالم باشی جایگاهی نداری

منشور سیمین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۳ تیر ۱۴۰۵
۵.۰
برنامه نویس

فضای کاری مناسب بود و با همکارا و مدیرمون ارتباط خوبی داشتم. در طول مدتی که اونجا بودم روی پروژه‌های مختلفی کار کردم و فرصت یادگیری و کسب تجربه برام اوکی بود. یکی از نکاتی که برای من مثبت بود این بود که شرکت در شرایط سخت هم تا حد خوبی از نیروهاش حمایت کرد و تا جایی که من اطلاع دارم تعدیل نیرویی انجام نشد. من مهاجرت کردم ولی دورادور با بچه ها در ارتباط هستم. در مجموع از همکاری با این شرکت راضی بودم و اگر شرایط کشور متفاوت بود، احتمالاً همچنان به همکاری ادامه می‌دادم.

پارسیان حساب
مالی و اعتباری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
حسابدار

یک مجموعه دروغین و فیک و سر در اندر پا دروغ .....این شرکت فقط یک روز در هفته بهت وقت مصاحبه میده چهار پنج تا منشی زن اونجا نشسته بود که مدام می رفتن دفتر خلوت می کردند با مدیر شرکت ...از ساعت یک که رفتم شرکت تا ساعت سه در صف سی نفره نشستم تا نوبت بهم برسه کلی آدم رو اونجا معطل کرده بودن و یکی یکی می فرستادن مصاحبه بشن با مدیریت آقای مهندس جلیلی....چند تا سوال از درس های اولیه دانشگاه رو پرسید و با چشم های هیزش داشت من رو آزار می‌داد بعدم ۴ ملیون ازم گرفت و دوره که تموم شد دوباره منو مجبور کرد برم دوره بعدی وقتی تحقیق کردم متوجه شدم کلا با هیچکی کار ندادن منم ۴ ماه عمرم هدر رفت

بوتان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

سلام من تو یکی از شرکتهای زیرمجموعه بوتان به اسم کالا و قطعات کار میکردم. با اینکه حقوق بالایی نداشتم ولی به دلیل مشکلات زندگیم به ناچار کار میکردم که در بدترین موقع و بدون اطلاع قبلی اخراج شدم. برام جالب بود که نیروی خوب با حقوق پایین اخراج میشه ولی نیروی مازاد و نالایق با حقوق بالا میمونه. مدیر شرکت که اکثر نیروهاشو بر اساس سلایق شخصیتش اونجا جمع کرده از هر کی خوشش نیاد و یا باهاش موافق نباشه بالاخره به ی طریقی مدیرعامل رو برای اخراج اون نیرو قانع میکنه و همیشه ادای آدمای دلسوز شرکت رو درمیاره ولی در واقع تنها چیزی که براش مهم نیس همون شرکته. یک سیستم دیکتاتوری مطلق درست کرده و تا همین الان نیروهای خیلی خوبی رو اخراج و نیروهای مطیع و نون ب نرخ روز خور رو برای خودش نگه داشته و الان هم برای اخراج بقیه نیروها که سلیقه اش نیستن در حال توطئه اس.منابع انسانی هم فقط نقش ماله کش رو داره،حتی براشون اسناد محکمی هم ببرید باز هم توجهی نمیکنن. کار کردن تو اون شرکت مثل اینه که پاتون هر لحظه بره رو‌ پوست موز. هیچ وقت نمیدونی که کی قراره اخراجت کنن و زندگیت رو وارد چالش کنن.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ تیر ۱۴۰۵
۳.۰

من در قسمت واحد سفر داخلی این شرکت کار کردم محیط بشدت سمی و بیشتر شبیه آرایشگاه زنانه سطح پایین هست تا یک شرکت بزرگ و حرفه ای بحدی که یکماه اخر کاری من فقط ثانیه شماری میکردم که قراردادم تموم شه و هرچه زودتر برم مدیر بخش شخص خودشیفته و عصبی هست که حتی از صدای گرم کردن غذا و شستن ظروف هم عصبی میشه.سرپرستهای بخش‌های واحد سفر فاقد تجربه لازم و دانش هستند و تماما در خدمت اجرای اوامر مدیریت هستند.روحیه کار گروهی صفر و کارمندان واحد تمایلی به یاد دادن کار به افراد تازه وارد ندارن که نشات از مدیریت ضعیف مدیر و سرپرستان بخش میگیره. با توجه به تجربه خودم و همکاران بخش‌های دیگر این شرکت رو برای کار پیشنهاد نمیکنم

تاژان سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی شرکت بسیار ضعیف هست، این شرکت مرتبا اگهی استخدام میذاره ، ولی رزومه هایی که ارسال میشه با اینکه تماما شرایط شغلی با رزومه ها مرتبط هست،رد رزومه میزنن شرکت کاملا فامیلی هست لطفا رسیدگی کنید در بررسی رزومه که اینگونه باشد دیگه داخل سازمان چقدر بی نظمی هست مشخصا نیرو ها از قبل مشخص شده بیش از یک سال هست که اگهی های شغلی رو مرتبا تمدید میکنن ولی رزومه ها در حالت بررسی شده و یا رد رزومه انجام میشه و جذب نکردن وقتی جذب ندارید چرا اصلا اگهی شغلی میذارید؟

بوتان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

من در خراب شده بوتان کار می کنم. اصلا برای کار مناسب نیست مخصوصا برای خانمها ها که استفاده ابزاری دارند. توی یک مراسمی داخل شرکت صاحب مجموعه بوتان گفت پرسنل برای ما مثل آدامس می مونن. می جویمشون و وقتی شیرینیشون رفت می ندازیم دور و یکی دیگه. مدیران با پارتی و رابطه مدیر شدن. مثلا مدیر تحقیقات شوفاژ برادرش توی وزارت صنایع بود. به همین ترتیب. یکی از مثلا مدیران (ر - ع) فساد اخلاقیش زیادی داره اما چون منابع انسانی خودش خرابه کاری نمی کنه. اون کسی هم که اومده تو سایت گفته شرکت خوبیه توی جنگ به ما حقوق سر وقت دادن و خیلی خوشحاله این طرف داستان هم ببینه که یکی از همکاران فقط شش ماه تا بازنشستگی داشت به خاطره جنگ تعدیل شد.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

اگر به دنبال محیطی هستید که در آن مدیریت، برنامه‌ریزی، احترام به نیروی انسانی و پرداخت منظم حقوق اهمیت داشته باشد، پیشنهاد می‌کنم قبل از همکاری با این مجموعه چندین بار تصمیم خود را بازبینی کنید. یکی از عجیب‌ترین تجربه‌های کاری که می‌توان داشت، حضور در سازمانی است که تقریباً هیچ بخشی وظیفه خود را به شکل اصولی انجام نمی‌دهد و نتیجه تمام این ضعف‌ها در نهایت روی دوش کارکنان اجرایی و کارگران تخلیه می‌شود. مشکلاتی که باید در لایه مدیریت حل شوند، به پایین‌ترین سطح سازمان منتقل می‌شوند و در نهایت کسانی باید پاسخگو باشند که کمترین نقش را در ایجاد آن مشکلات داشته‌اند. در این مجموعه(البته دوره همی عنوان مناسب تریست) به جای اینکه فرآیندها اصلاح شوند، اشتباهات تکرار می‌شوند. به جای اینکه برنامه‌ریزی وجود داشته باشد، بحران مدیریت می‌شود. به جای اینکه مشکل ریشه‌یابی شود، صورت مسئله جابه‌جا می‌شود. نتیجه هم چیزی جز فرسودگی نیروها، نارضایتی گسترده و خروج مداوم افراد متخصص نیست. موضوع پرداخت حقوق و انجام تعهدات قانونی نیز از مواردی است که هر متقاضی کار باید قبل از همکاری درباره آن به دقت تحقیق کند. هیچ چیز بدتر از این نیست که ماه‌ها برای یک مجموعه وقت و انرژی صرف کنید اما در نهایت برای دریافت ابتدایی‌ترین حقوق قانونی خود مجبور به پیگیری‌های طولانی شوید و با التماس فراوان بخشی از مطابه معوق خود را در قالب مساعده دریافت کنید!!!!! اگر بتوانید دریافت کنید !!!! متأسفانه یکی از ویژگی‌های رایج در چنین محیط‌هایی این است که مدیران به جای پذیرش مسئولیت تصمیمات خود، همیشه دیگران را مقصر می‌دانند. وقتی همه اشتباه می‌کنند جز مدیران، معمولاً مشکل از کارکنان نیست؛ مشکل از سیستمی است که سال‌هاست حاضر نیست به ضعف‌های خودش نگاه کند. نرخ بالای خروج نیروها، نارضایتی کارکنان و حجم بالای مشکلات داخلی معمولاً اتفاقی نیست. این‌ها نشانه‌هایی هستند که هر فرد جویای کار باید قبل از امضای قرارداد به آن‌ها توجه کند. برای کسانی که قصد همکاری دارند فقط یک توصیه دارم: قبل از هر تصمیمی تا حد امکان تحقیق کنید به عنوان شخصی که چند سال در این بلا نسبت سازمان مشغول به کار بوده فریب ظاهر و ویترین این شرکت رو نخورید. گاهی هزینه فهمیدن واقعیت قبل از ورود بسیار کمتر از هزینه‌ای است که بعداً با زمان، اعصاب، درآمد و آینده شغلی خود پرداخت خواهید کرد.

آسان پرداخت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌ اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک ‌‌‌‌‌

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

این شرکت به نظر میرسه که شرکتی بسیار پر حاشیه ای هست از روی کامنت ها کاملا میشه به این نتیجه رسید که منابع انسانی و یا مدیریت خودشون اینجا کامنت میذارن و تعریف و تمجید میکنن و از روزی که با این وب سایت اشنا شدند سر میزنند و کامنت در مورد خودشون با نحوه نگارش های متفاوت مینویسند.در واقع باید برعکس هرچیزی رو که نوشتند متصور شد.

تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

مدیر تیم بانکداری مدرن اقای ح.م.ز که مظهر بی سواد ترین و بی شخصیت ترین افراد اونجاست که با پارتی وارد شده و فقط کارش چرخیدن تو راهروهاست و گوش وایسته ببینه کی چی میگه و همه تیم رو جاسوس همدیگه کرده همه خانم ها هم ازش یه خاطره دارن خودش کلا باعث حاشیه هست........................... ....... ...........

رستافن
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

شرکت بسیار مذهبی است. کنترل با دوربین دارند. بسیار رفتار توهین‌امیزی نسبت به کارکنان دارند و چون نیروی انسانی اهمیت زیادی برای این شرکت ندارد احساس عدم امنیت شغلی هموراه همراه‌ کارکنان است. بعد از جنگ براحتی دو سوم از پرسنل اخراج شدند، بدون توضیحات و فقط با یک پیامک. شرکت بسیار فربه و کم بازده است. اما ادعای بسیار زیادی دارند. تجربه شخصی من بسیار بد بود و مدیر مستقیم من بسیار انسان نالایق و پرمدعایی بود. عملکرد ضعیفی داشت و بسیار رفتار توهین‌امیز و زننده‌ای با پرسنل مربوط به خود داشت. یکی از ویژگی‌های جالب این شرکت هم پخش هر روزه (ساعت ۸ صبح) آیت‌الکرسی هستش.