ویکی‌تجربهجستجو
آدرس کلیک
تجربهٔ کاری۱۶ آبان ۱۳۹۹ · آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در آدرس کلیک — امتیاز ۳.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).

۳.۰· تخصص مخفی

درود به عنوان یکی از افراد بخش های فنی وارد شدم ولی سر یک ماه ترجیح دادم قطع همکاری کنم . حاشیه بسیار زیاد و باند بازی زیاد مدیر کاملا ناوارد به مراحل توسعه محصول و در برخی قسمت ها توان فنی افراد بسیار پایین هست و من جای پیشرفتی نمیدیدم و اینکه بعد از توافق مدیر گفتن 5شنبه ها هم اجباری شده که به مشکل خوردیم . کلا هر لحظه میتونی منتظر یه اتفاق غیر منتظره باشی . ولی از لحاظ خورد و خوراک و تجهیزات و مالی جای خوبیه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

آدرس کلیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۵.۰
تخصص مخفی

من تو بخش فنی این شرکت مشغول به کار هستم تعجب میکنم از افرادی که نظر منفی میدن نمی‌دونم ولی تصورم اینه که به هر دلیلی به توافق نرسیدن و اینطوری می‌خوان خودشون رو آروم کنند. در مورد کار در روز های تعطیل خیلی وقته که اجباری نیست و اون تایم هم که اجبار بود یه مدت کوتاه فقط برای افرادی بود که کارشون رو درست انجام نداده بودن تازه با این حال کلی فضای استراحت ناهار و شام و صبحانه عالی براشون تدارک دیده میشد و اضافه کار خیلی بالا داده میشد که تو چند ساعت که اضافه میان بهشون سخت نگذره. مدیریت بسیار حرفه ای و کاربلد است به نیرو ها انگیزه و انرژی میده اما مانند هر مدیر حرفه ای دیگری به دنبال نیروهای قوی است و این دلیل بر بد بودن ایشون نیست بلکه دلیل بر به دنبال رشد شرکت بودنه. به هرحال کاش این فرهنگ توی جامعه ما جا میوفتاد که افراد از روی ناراحتی و عصبانیت به هر دلیلی به دنبال تلافی با تهمت و دروغ نباشند.

آدرس کلیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۲.۰
تخصص مخفی

محیط کاری مسموم کاملا بی برنامه بی نظم پر حاشیه ملاک کار کردن نیست بلکه چاپلوس بودنه روزای تعطیل مجبورین که سرکار باشین حتی تعطیلات رسمی تعادل کار و زندگی اصلا وجود نداره تیم مدیریت کار نابلد و غیر حرفه‌ای هست و تجربه ای در زمینه‌ی مدیریت نداره و بسیار دهن بین هست وعده‌های دروغ داده میشه هیچ نظمی و برنامه‌ای توی کار نیست فقط Show off از لحاظ ظاهری و خورد و خوراک و تجهیزات و منابع خوبه در صورت تغییر مدیریت جای خوبی میتونست باشه

آدرس کلیک
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۴.۰
تخصص مخفی

ميتونم بگم يكي از بهترين تجربه كارى من، همكاري با بخش فنى اين شركت هست، محيط صميمي و رفتار دوستانه مديران باعث ميشه محل كار خونه دوم من باشه، اين امكان براى همه هست كه ايده ها و نظراتشون رو مستقيم به مديران بگن و اين باعث ميشه رقابت مثبتي تو شركت باشه، از نظر رسيدگي و دلسوزي براي كارمندان هم واقعا وقت ميذارن. در نهايت، همكاري با اين شركت مخصوصا بخش فنى رو به دوستانم پيشنهاد ميكنم