مدیر فروش
تجربهٔ کاری مدیر فروش در آرسینا — امتیاز ۴.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).
من متاسفانه برای ۶ ماه با این شرکت همکاری داشتم که اصلا تجربه خوبی نبود شرکت در زمینه طراحی اپلیکیشن و سایت فروش آنلاین فعال بود شرکت به صورت خانوادگی اداره میشد و تقریبا همه برای همه جیز نظر میدادند و البته به همین دلیل هم اصولا شرکت مثل یک خونه بود حوله دمپایی وسایل شخصی خیلی وقتها به چشم میخورد خود مدیریت ذاتا آدم بدی نبود ولی فرهنگ حرفه ای نداشت و نمیدونست چجوری برخورد کنه با آدما و کلا با هرچیزی برای بهبود فرایند که یک ریال هزینه داشته باشه مخالف بود با وصف اینکه یک نسخه از قرارداد رو به کارمند نمیدادند پرداخت حقوق اصلا به موقع نبود و هر ماه مجبور بودیم تماس بگیریم و هزارتا دلیل بیاریم که بایا ما کار مردیم هزینه داریم حقوق بده خلاصه ایشان هم حداقل بعد یک هفته تماس و پیگیری بحث بالاخره میداد خلاصه رفتار های غیر حرفه ای ایشان باعث شد یکباره تصمیم بگیرم که برم و ایشان از پرداخت حقوق کلا خود داری کرد وقتیرفتم شکایت کنم متوجه شدم بیمه من هم تا کنون رد نکردن و در نهایت با شکایت در اداره کار حق به من داده شد و علاوه بر حقوق کلی موارد مالی که من روحمم خبر نداشت به من پرداخت شد و ایشان مجبور به پرداخت حق بیمه و جبران خسارت شدن خلاصه واقعا سراغ این چنین شرکت های کوچیک و فامیلی نرید اصلا.