ویکی‌تجربهجستجو
آسان پرداخت
تجربهٔ کاری۸ تیر ۱۳۹۹ · تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹

برنامه نویس بک اند

تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در آسان پرداخت — امتیاز ۴.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹).

۴.۰· برنامه نویس بک اند

شرکت پیشرویی در زمینه پرداخت هست (نسبت به تمامی رقبا) ، بر خلاف بقیه شرکت ها به دلیل خصوصی بودنش Agile تر هست ، خیلی باند و باند بازی درش نیست.حقوق ها رو معمولا تا 10 هر ماه واریز می کنن ، امکانات رفاهی خوبی برای کارکنانش داره

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

آسان پرداخت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار
۱.۰
مهندس نرم افزار

من در یکی از پروژه های شرکت آسان پرداخت که «کارینگ» نام داشت 6 ماه کار کردم، اما قراردادم با آسان پرداخت بود. این شرکت سفته به عنوان حسن انجام کار میگیره، و در ابتدای ورود آزمایشات عدم اعتیاد و عدم سو پیشینه از کارمند درخواست میکنه که هزینه اش با خود شخص است. موردی که وجود داره شما اگر 6 ماه در این مجموعه کار کنی و به هر دلیلی قطع همکاری پیش بیاد، هزینه بیمه تکمیلی رو به مدت یکسال از شما کسر میکنن هنگام تسویه و این اتفاق برای بنده که 6 ماه در این شرکت کار کردم افتاد. بشدت بابت تاخیر با ضریب خاصی ازتون کسر حقوق میشه. تقریبا ماهی 1 الی 2 میلیون از حقوق من کسر میشد. اما دست اخر موقع تسویه باز هم کسر کردن در حالی که قبلا در هر ماه کسر شده بود. ضمن اینکه تسویه بعد 8 ماه انجام شد. در کل پیشنهاد میکنم با این شرکت همکاری نداشته باشید.

آسان پرداخت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۳.۰
برنامه نویس بک اند

از تجربه کاری ای که در آسان پرداخت کسب کردم راضی هستم. بنظرم به نسبت اکثر شرکتهای ایرانی مدیریت خیلی بهتری داشته و همچنین پشتیبانی خوبی هم از لحاظ مالی هم از لحاظ منابع انسانی از کارمندهاشون میکنن.