ویکی‌تجربهجستجو
آسه تجارت آسیا
تجربهٔ کاری

IT

تجربهٔ کاری IT در آسه تجارت آسیا — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· IT

منابع انسانی ضعیف در موارد رفتارسازمانی، شناسایی تخصص و اصول اولیه پیش نیازهای سازمانی .حجم کاریه بالا.تیم بازی و عدم وجود مهارت نرم و سخت در مدیر فناوری اطلاعات.متخصص نبودن.بی احترامی به افراد گروه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

آسه تجارت آسیا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

یک شرکت شبیه شرکت های پولشویی. همنیجوری که کارمندانش کار نمیکنند 10 سال دیگه هم ادامه بده به هیچ جاش لطمه وارد نمیشه و مزایا و امکاناتش هم اضافه میشه. اگه دنبال جایی هستید که کار نکنید و تجربه به دست نیارید و کلی مزایا داشته باشید حتما برید آسه و نگران هیچ چیز نباشید. تارگت اصلی این شرکت بالا بردن تعداد کارمندانش هست چرا؟ برو اول پیامم رو بخون . از خوبیاش میشه گفت چون پول زیاد داره محدودیت خاصی ندارن و انقدر از یه کالا وارد میکنند که هیچ کس توانایی رقابت باهاش رو نداره و انحصار به دست میاره