تجربهٔ کاری
منابع انسانی
تجربهٔ کاری منابع انسانی در آفاق خودرو موتور — امتیاز ۱.۰ از ۵.
شرکت بسیار بی نظم و دارای مشکلات مالی و مدیریت ضعیف طوریکه پرداخت حقوق ها با دوماه تاخیر انجام میشه و نیروها هر ماه جابجا میشن و تعداد اگهی های استخدامی بسیار زیاده که نشون از وضعیت بد شرکت داره بعضی اوقات بی دلیل نیروهارو اخراج میکنن و کسانی که از شرکت خارج میشن به خاطر وضع موجود ،تسویه و پرداخت مطالباتشون انجام نمیشه شرکت از نظر بهداشت و نظافت و ... بسیار ضعیف هست همچنین ملزومات خریداری نمیشه که در اختیار نیروهای جدید قرارداده بشه
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منابع انسانی
منابع انسانیشرکی به شدت بی نظم با مدیریت خیلی خیلی ضعیف هر ماه هم دارین نیرو جذب میکنن چون هیچکس نمیمونه اگهی های استخدام که ببینید متوجه موضوع میشید به نظرم اصلا ایندتون خراب نکنید