تجربهٔ کاری۱۸ فروردین ۱۳۹۸ · اردیبهشت ۱۳۹۷ تا اردیبهشت ۱۳۹۸
Front end
تجربهٔ کاری Front end در آیروپیک — امتیاز ۴.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۷ تا اردیبهشت ۱۳۹۸).
تیم خوب و صمیمی بودیم منتهی سرمایه گذار ی آدم بازاری بود که فقط وعده وعید می داد. آخرم به خاطر اینکه دیر وارد بازار شدیم و هی فیچر اضافه می شد اسنپ و الو پیک اومدن و کلا شرکت منحل شد. تنها حسنی که داشت پیدا کردن دوست های جدید و حرفه ای
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰