ویکی‌تجربهجستجو
آی هوم
تجربهٔ کاری۲۶ مرداد ۱۳۹۹ · شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در آی هوم — امتیاز ۲.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹).

۲.۰· تخصص مخفی

دو سال با بدقولی های مختلف توی شرکت موندم و همیشه قرار بود همه چیز درست بشه ولی هر بار بدتر شد. از قول های بابت پرداخت به موقع حقوق تا رشد چند برابری شرکت که همش با فروش شرکت به مجموعه دیوار از بین رفت. واقعا تا قبل از حضور دیوار و سرآوا شرکت خوبی بود!

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

آی هوم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

افتضاح مدیران بی کفایت و بی انصاف حق و حقوق منو ندادن و از حقمو خوردن دزد های شیک پوش ظاهر شرکت خوب ولی در درون زد و بند و بی بند و باری دارند ادم های بی سواد پر ادعااااااااااااااااااا برخورد غیر انسانی و هر وقت دلشئن بخواد میگن نیا بدون قرار داددددددد کار میکنن و پول کارمندان را میخورند سفته ی سفید امضا بدون قرار داد میگیرند و بعد ها هم جوری رفتار میکنن انگار در اون شرکت وجود نداشتی در این حد پولتو میخورن و کلا مدیران بی کفایتی دارند اصلا نرید پشیمون میشید در 4 ماه 30نفر به بالا از شرکت یا رفتند یا اخراج شدند یا باید همکاری کنی باشون در زمینه های نامناسب یا خدانگهدار امنیت شغلیییییییی صفررررررررررررررررررر

آی هوم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست پشتیبانی
۱.۰
مصاحبه سرپرست پشتیبانی

مصاحبه ساده بود. وقتی رفتم اون جا خیلی درست معلوم نبود باید برم کجا و با کی حرف بزنم. محیط شیک بود ولی پر از رفت و آمد بازایاب ها. خودشون فرایندکارشون رو توضیح ندادن و من هی پرسیدم که چه کار می کنن. به نظرم اگر می دونستم روال کارشون چیه اصلا درخواست نمی دادم. مصاحبه ساده بود و به نظر راضی میومدن. اما حقوقی که من می خواستم براشون زیاد بود و تمرکزشون روی این بود که با پ.رسانت جبران کنن این جا به جور سایت بازاریابی هست و عمده ی کارشون هم به ویزیتوری و بازاریابی حضوری و تلفنی می گذره. پورسانت در کارشون خیلی مهمه و فضا خیلی رقابت ناسالمی به نظر میاد که داشته باشه. یک استارتاپ و کار در حوزه آی تی نیست اصلا. مسیر هم خیلی خوب نیست و بهتره ماشین داشته باشین ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: به ظاهر و رخت و لباس و سر و زبون