ویکی‌تجربهجستجو
استادکار
تجربهٔ کاری۸ مهر ۱۳۹۹ · مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در استادکار — امتیاز ۴.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).

۴.۰· تخصص مخفی

من تجربه ی خوبی دارشتم مادامی که دارم با شرکت کار میکنم و امکان دادن ایده و راه حل های جدید وجود داره. تلاش تیم کاملا دیده میشه و تکنولوژی هایی که استفاده میشه سعی میشه بهترین ها باشه. متاسفانه مدیریت کلی کمی ضعیف هست و این ممکنه باعث دلسردی اعضای تیم بشه ولی تیم فنی که من کار کردم توش محیط دوستانه ای داره

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۴.۰
مدیریت
۴.۰
حقوق و مزایا
۴.۰
تعادل کار-زندگی
۴.۰
فرصت رشد
۴.۰
توصیه به دیگران
۴.۰

تجربه‌های مشابه

استادکار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس نرم افزار
۱.۰
کارشناس نرم افزار

من بعد ازثبت نام رفتم برای مصاحبه یه جای پرت تهران بود شرکت کوچیک ودونفر نشستن داخلش پرسنل مصاحبه گر گستاخ, با رفتاری زننده سوال های بی مورد میپرسن با شما ویطوری برخورد میکنن اینگار نگهبان در خونه شون هستی شمارو سمت اون رسته کاری میبرن که کم دارن بخوایید مثلا برید اسباب کشی میگن نمیخاییم الان مثلا تعمیرکار لارم داریم اسباب کشی هفته ای یکی هم نمیاد مصاحبه های زیادی انجام دادم اینجا بدترین جایی بود که رفتم کلا از استادکار نا امید شدم به عنوان مشتری هم حاضر نیستم باهاشون همکاری کنم