ویکی‌تجربهجستجو
اشترن ایکس تکنولوژی
تجربهٔ کاری

توسعه‌دهنده‌ی اندروید

تجربهٔ کاری توسعه‌دهنده‌ی اندروید در اشترن ایکس تکنولوژی — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· توسعه‌دهنده‌ی اندروید

به جز بی‌شعور هیچ عنوان دیگه‌ای رو افراد اون مجموعه نمی‌شه گذاشت! مصاحبه‌ی آنلاین ست کردن و هیچ کسی از افراد اون مجموعه حضور پیدا نکرد. به چند نفرشون هم ایمیل زدم و هیچ‌کدوم پاسخ ندادن. مایه‌ی تاسف.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

اشترن ایکس تکنولوژی
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

سلام. میخوام تجربه‌ی مصاحبه و استخدام (؟) در شرکت SternX رو باهاتون به اشتراک بذارم. از حدود یک ماه پیش شروع میکنم. توی مصاحبه‌ی HR مسئول مصاحبه ۱۰ دقیقه دیر اومد به جلسه و من مودبانه ایمیل دادم و ایشون گفتن که کلا فراموش کردن و بعد از عذرخواهی جلسه رو شروع کردیم. بعد از این جلسه به من گفتن که پذیرفته شدم و آفر رو برای من فرستادن. قرار شد که بقیه‌ی موارد مثل مدارک و nda هم ظرف دو سه روز برای من فرستاده بشه که بیش از یک ماه طول کشید.  من بالغ بر ۵ بار تماس گرفتم و یادآوری کردم. اما همچنان میگفتن میفرستیم و نفرستادن. من قرار شد یک ماه بعد به SternX ملحق بشم، اما این وسط یک روز قرار شد برای اینکه با فضا آشنا بشم، به شرکت برم. روزهای قبل اینکه برم، از طریق لینکدین، تماس، تلگرام و ... با مسئول HR سعی کردم تماس بگیرم بلکه آدرس رو برای من بفرستن. اما هیچکس تا لحظه‌ی آخر پاسخگو نبود. بعد هم که رفتم، در حالیکه من قبول شده بودم، به من یه تسک نامرتبط دادن تا اون روز انجام بدم. امروز ۱۲ شهریوره و چند روز قبل به من پیام دادن که چندین مدرک از جمله حساب بانک سپه و nda رو براشون بفرستم. من همه‌ی این‌ها رو تهیه کرده بودم. فردا قرار بود روز اول کاری من باشه. امروز تماس گرفتن که «ما فعلا این پوزیشن رو «هولد» کردیم و منتفیه» جالب‌ترین نکته اینه که با یکی از دوستان چند روز پیش صحبت میکردم که با این شرکت قرار مصاحبه داشتن قبلا و به مصاحبه نیومده کسی از طرف شرکت. بعد هم بعد از چند ایمیل و پیغام، باز هم با این دوست‌ من تماسی نگرفتن. SternX https://www.linkedin.com/company/sternxtech/

اشترن ایکس تکنولوژی
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۳.۰
کارمند

در ۱/۵ که در این شرکت بودم متاسفانه هیچ چیزش سرجاش نبود. مدیریت به شدت به ادمی که اکثر بچه ها باهاش مشکل داشت بها میداد و هرکاری میکرد باهاش کنار میومد. بارها به بچه ها توهین میکرد و شوخی های جنسی میکرد ولی باز هم طرف این فرد که برنامه نویس جونیور اندروید بود در میومد. شرکت فقط اسم خارجی بودن رو یدک میکشه و در صورتی که مشکل مالی پیدا کنن اولین کار اینه که نیرو ها رو دراپ میکنن. مدیریت پیش بقیه بچه ها خیلی بد صحبت میکنه و القاب بدی میزاره. متاسفم که وقتم و اینجا هدر دادم !

اشترن ایکس تکنولوژی
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس ارشد گولنگ
۱.۰
برنامه نویس ارشد گولنگ

متاسفانه قبل از اپلای کردن سوابق این شرکت رو نخونده بودم. اپلای کردم. بعد مصاحبه و تست کدنویسی چند روزه گفتن آفر رو گرفتین. بعد از گرفتن آفر گفتن ما میخواییم از شرکت قبلی بک گراند چک هم داشته باشیم. چیزی که اخلاقا باید روز اول مصاحبه بگن. این مدل شرکتا به خودشون و همه چیز شک دارن. پس اگر روز اول مصاحبه بگن آدمها قبول نمیکنن. بعد از این که نامه آفر رو امضا هم کردم پیام اومد که به دلیل بک گراند چک و بررسی سوابق از استخدام شما منصرف شدیم. با مدیر تیم که شمارش رو داده بودم تماس گرفتم گفت والا فقط ازت تعریف کردیم. نمیدونم داستانشون چی بوده. خلاصه این که به این مدل شرکت ها باید گفت دیوونه خونه. بدون هیچ برنامه ای استخدام میکنن. سوابقشون توی اینترنت هم گویاس. بی اخلاقی های خودشون رو از چشم کارمندا میبینن که تصمیم میگیرن بک گراند چک انجام بدن. شما آفر های دیگه رو رد میکنید که آماده همکاری با شرکت باشید که...

اشترن ایکس تکنولوژی
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

افتضاح به تمام معنا من به صورت ریموت تو این شرکت کار میکردم واقعا افتضاح فقط اسم شرکت خارجی رو یدک میکشه هیچ چیزی در حد استاندارد شرکت خارجی نیست و نبوده مدیریت به شدت دهن بین نیوری های قدیمی خیلی راحت زیراب بقیه رو میزدن و مدیریت هم راحت قبول میکرد اکثر تیم لید ها بچه و کم سن و سال و بدون تجربه کاری قوی تنها مزیت اینجا حقوق به موقع بوده و تمام

اشترن ایکس تکنولوژی
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer
۱.۰
Developer

چرت ترین ادمایی که تو عمرم دیدم اصلا پیشنهاد نمیکنم همکاری با این مجموعه رو چرت ترین ادمایی که تو عمرم دیدم اصلا پیشنهاد نمیکنم همکاری با این مجموعه رو چرت ترین ادمایی که تو عمرم دیدم اصلا پیشنهاد نمیکنم همکاری با این مجموعه رو چرت ترین ادمایی که تو عمرم دیدم اصلا پیشنهاد نمیکنم همکاری با این مجموعه رو

اشترن ایکس تکنولوژی
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دولوپر
۱.۰
دولوپر

این شرکت از لحاظ مدیریت واقعا صفره بعد چندین ماه کار کردن با فشار کار زیاد متاسفانه به صورت جمعی کلی از بچه هارو اخراج کردن . جالبیش اینه هنوز تو جاب اینجا دنبال نیرو میگردن ولی حقوق های ما رو کامل ندادن (‌ثنوات و عیدی هم که کلا هیچی برای سال قبل هم تو مهر ماه بعد کلی اصرار بچه ها دادن ) از لحاظ مزایا هم صفره هیچی نداره الکی میگن شرکت خارجی آپ هم که اصلا و ابدا فروش نمیره و نخواهد رفت با این وضع مدیریت خلاصه اوضاع اونجا خرابه الکی وقتتون رو هدر ندید کار مدیر اونجا هم فقط پیگیری کردن کار ها با داد و بیداده انتظار داره تا ۱۲ شب کار کنی بدون اضافه کاری اخرش هم یه تشکر خشک و خالی هم نمیکنه چون اندازه نیروی خدمات هم تجربه کاری تو شرکت تک نداره :) چیزی هم به عنوان قرارداد وجود خارجی نداره