ویکی‌تجربهجستجو
اشل
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

“مدیریت خیلی آدم ایده آل گرا و ایده آل نما هستند اما واقعیت کاری چیز دیگه ای بود و به شدت استرس زا هست”

تجربهٔ کاری “مدیریت خیلی آدم ایده آل گرا و ایده آل نما هستند اما واقعیت کاری چیز دیگه ای بود و به شدت استرس زا هست” در اشل — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· “مدیریت خیلی آدم ایده آل گرا و ایده آل نما هستند اما واقعیت کاری چیز دیگه ای بود و به شدت استرس زا هست”

من در ‘فروش’ شرکت اشل بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰