تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در اطلاع رسانی پیوند داده ها — امتیاز ۲.۰ از ۵ (اردیبهشت ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰).
مدیریت شرکت یه اقای دکتری هست که کلا از بیزنس نرم افزاری چیزی سر در نمیاره روی قول هایی که بهتون میده به هیچ وجه دلتونو خوش نکنید چون به راحتی تمام یادش میره پروژه ها کلا رو هواس! هیچ roadmap وجود نداره مثلا یهو وسط کار یهو یه بیزنس جدید میاد و مجبور میشید هر چی نوشتید رو شیفت دیلیت کنید عدم احترام به برنامه نویس از شاخصه های بارز این شرکت هستش بخاطر ضعف مدیریتی بشدت زیرآب زنی و چاپلوسی حرف اول رو میزنه و توانایی ها و شایستگی ها ملاک نیست. حقوق هاتون بصورت دو قسمتی پرداخت میشه اینم بخاطر اینه که قسمت دوم حقوقی که با شرکت به توافق رسیدین رو بصورت کارانه در نظر میگیره که هر وقت شرکت دلش خواست بهتون نده و حتی داخل قرار داد هم حقوق پایه وزارت کاری رد میشه و حتی قسمت دوم حقوقتون هم نقدی پرداخت میشه!!! یهو مثلا پنج شیش میلیون تومن اسکناس ده هزار تومنی 😂 موردی که جالبه اینه که شما وقتی وارد این شرکت میشید شرکت داره به شما لطف میکنه که حقوق میده و گاه و بی گاه راجب این که ما داریم لطف میکنیم سر موعد به شما حقوق میدیم یا از منابع خودمون میزنیم که به شما حقوق بدیم مطرح میشه گاهی وقتام کلا یهو میبینی ۲۰ روز گذشته و حقوق ندادن و خم به ابروشونم نمیارن و انگار نه انگار که کارمند واسه حقوق و امرار معاشه که کار میکنه. جلسات بی نتیجه که همه رو جمع میکنه تو اتاقش تا دلتون بخواد هست و از اون طرفم با اینهمه اتلاف وقت انتظار کار بی نقص و سر موعد هست.