ویکی‌تجربهجستجو
اکسون ویژن
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

“برنامه نویس”

تجربهٔ کاری “برنامه نویس” در اکسون ویژن — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· “برنامه نویس”

من در شرکت اکسون ویژن بصورت تمام وقت و به مدت ۱ تا ۳ سال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

اکسون ویژن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه PO
۱.۰
مصاحبه PO

مرحله اول تلفنی بود،مرحله دوم فنی مرحله سوم با مدیریت.تلفنی. در حد مبتدی صحبت کردن وقتی رفتم بابت فنی سوالا تخصصی بود و از سابق کارم جویا شدن زیاد،به جلسه مدیرشون رسیدم که چکار میخوان بکنن رو گفت و چه انتظاری داره و حقوق،حقوق درخواستیمو میدادن حتما خدایش میرفتم.با توجه به صحبتا زیاد اماده نرفتم ولی خدایی سورپرایز شدم، راستش با توضیحاتی که‌ اینجا خوندم چون سرچ کرده بودم اصلا نمیخواستم برم.ولی رفتم.مشخصا با صحبت دوستان خیلی فرق داشت شایدم فرق کرده بود،کلا با اینکه بابت حقوق به تفاهم نرسبدیم ولی خوشم اومد

اکسون ویژن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح محصول
۱.۰
مصاحبه طراح محصول

از مصاحبه کننده حس خوبی گرفتم، مشخص بود که مدیران بدنبال استخدام افرادی مناسب با کالچرشون هستن، مصاحبه کننده رزومه من رو ندیده بود، حس جالبی داشت که مصاحبه کننده انجام داده بود که بنظرم قضاوت شخصی نداشته باشه. ولی خب، بیزنس اینطور نیست آقای مدیر. در مورد بیزنس میپرسن، من برای یوایکس پیشنهاد داده بودم، ولی بیشتر سوالات برای مدیر محصول بود، متاسفانه امکان همکاری با هم نداشتیم، من امکان همکاری ریموت داشتم. بیزنس و ارتباطات رو درک کنین، پرفورمنس، کلاریتی، انرژی براشون اهمیت داره. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: براشون تمرکز، حجم پروسس ذهنی، آشنایی با فریمورک های مالی، اقتصاد خرد و کلان، سیاست گذاری، و همینطور اطلاع از حجم بازار ایکامرس در ایران، و مدیریت پروژه براشون مهم بود

اکسون ویژن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر توسعه کسب و کار
۱.۰
مصاحبه مدیر توسعه کسب و کار

مصاحبه یک مصاحبه عمومی بود و تقریبا هیچ سوال تخصصی پرسیده نشد البته پرسیده شد اما به شکل خیلی جالبی مثلا پرسیده شد که نظر شما در مورد تحقیق و توسعه چیست؟ خنده دار ترین سوالی بود که تا به حال از من در مصاحبه ها پرسیده بودن و واقعا نمی دونستم چه جوابی باید بدم و منم گفتم تحقیق و توسعه خوبه و کلا بیشتر همون چیزهایی که در رزومه براشون فرستاده بودم رو یک بار دیگه توضیح دادم، خیلی جالب بود چون متوجه شدم که فرد مصاحبه کننده هیچ شناختی از واحد توسعه کسب و کار نداره البته از متن آگهی شون هم میشد این رو فهمید . در کل ضعیف ترین مصاحبه ای بود که در عمرم داشتم! من در مورد این شرکت تحقیق کردم گویا معمولا بیشتر افراد بیش از دو سه ماه اونجا دوام نمیارن اما به نظر من حتما دوستان برن برای مصاحبه چون روحیه شون عوض میشه بویژه فرد مصاحبه کننده فرد خیلی جالبیه و در صحبت هاش متوجه می شی که در رابطه با دانش حوزه مدیریت که هیچ حتی معانی برخی از کلماتی رو که استفاده می کنه نمی دونه

اکسون ویژن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح
۱.۰
مصاحبه طراح

سوالاشون کلا درباره استفاده از نرم افزارو اینا بود کلا این شرکت سیستم جذب و اخراج نیرو به شکل اتوبوسی داره و اصلا از اینکه تو مصاحبه گفتن الان بشین شروع به کار بکن جا نخورین ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: بیشتر مهم اینکه بلد باشی کار کنی زیاد رو تخصص مصاحبه نمیشه اگه هم بشه بعدش نباید انتظار خاصی ازشون داشت که برای حفظ نیروشون تلاش کنن

اکسون ویژن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه بازاریابی
۱.۰
مصاحبه بازاریابی

معمولا جذب و اخراج توی این شرکت به صورت اتوبوسیه. برای همین کسانی که مسئول استخدام هستند به خودشون زحمت نمیدن و راحت استخدام می کنند. این شرکت بخش منابع انسانی نداره و اگر هم داشته باشه اجازه کار درست بش داده نمیشه. برای همین سوالات بسیار ساده و ابتدایی بود. همچنین متخصص هم نداشتند که سوالات تخصصی درستی بپرسند. تقریبا کار کردن در این شرکت چیزی جز خراب کردن رزومه شما نیست. میانگین زمانی که افراد در این مجموعه کار می کنند نزدیک به شش ماهه و تقریبا هر شش ماه یک بار همه نیروها عوض میشند. اضافه کار به شما داده نمیشه اما به ازای هر یک دقیقه تاخیر از حقوق شما کم میشه. شفافیت مالی در شرکت وجود نداره و حتی شما امکان دریافت فیش حقوقی ندارید. برای گرفتن مرخصی ساعتی باید التماس کنید و احتمال این وجود داره که بعد از برگشتن از مرخصی متوجه بشید که اخراج شدید (به همین راحتی). ۲۴ ساعته باید در دسترس باشید و ممکنه اگر جواب یک بار جواب ندید سریع اخراج بشید.

اکسون ویژن
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر مارکتینگ
۱.۰
مصاحبه مدیر مارکتینگ

دومرحله مصاحبه بود ، روز اول فنی بود که فردی که نسبتا مسلط بود رو بحث بازاریابی مصاحبه کرد فرداش زنگ زدن برای مرحله دوم که HR گونه بود مصاحبش فکر کنم مدیرعاملشون بود ادم خوبی بود درمورد حقوق و شرایط کاری و انتظاراتشون صحبت کرد که الان کجان و کجا میخوان برسن حس بدی ازشون نگرفتم ، تغییراتی که تو شرکتشون میخواستن بدن جالب بود ، بزرگترین مشگل اینه که اگه رد شدم بم جواب ندادن من با دید بدی رفتم و سوابقم رو خوب دسته بندی نکرده بودم ، وگرنه پروژشون جالب بود . معلومه پول داره ولی هنوز نیروهاشو جمع نکرده ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: دنبال متخصص بودن ک تیمشو بونه جمع کنه میخواستن استارت اپ استادیوش کنن