ویکی‌تجربهجستجو
اینفوگرام
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه مهندس برق

تجربهٔ کاری مصاحبه مهندس برق در اینفوگرام — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه مهندس برق

خیلی برخورد خوبی داشتند سطح زبان انگلیسی سنجیده شد و تقریبا سوالای تخصصی رو انگلیسی پرسیدند فک میکنم من از نظر فنی میتونستم نیاز شرکت برابرده کنم ، ولی دلیل رد شدن رو اعلام نکردند. نهایتا خیلی خوب بود، چون با یه ایمیل به موقع اعلام کردند که ما کس دیگه ای رو جذب کردیم . ممنونم ازشون

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰