ویکی‌تجربهجستجو
ایوند
تجربهٔ کاری۸ آبان ۱۳۹۹ · آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹

برنامه نویس بک اند

تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در ایوند — امتیاز ۳.۰ از ۵ (آبان ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۹).

۳.۰· برنامه نویس بک اند

کارکردن در ایوند یکی از عجب ترین تجربه های کاری من بود. از نظر فنی تقریبا آزاد بودی هرکاری که مایل هستی رو انجام بدی اما ممکن بود وسط هر کار یهو بهت بگن کار رو متوقف کن و یک کار دیگه رو شروع کن. نکته جالبش اینه که بعضی وقتها این اتفاق واسه ۵ ۶ تا کار پشت سر هم رخ میداد. مدیریت واقعا جالب نبود گرچه به نظرم کار کردن در کنارش واقعا یک کلاس آموزشی خوب بود که داخلش میتونستی نکات مثبت و منفی مدیریت رو خوب یاد بگیری. یکی از مزایای دیگه اش هم تیم جوان و غالبا خوش اخلاقش بود. در کل کار کردن داخل ایوند واسم خیلی لذت بخش نبود اما یک کلاس آموزشی کامل بود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰