ویکی‌تجربهجستجو
بانک شهر
تجربهٔ کاری۱۲ خرداد ۱۴۰۵

پرسنل

تجربهٔ کاری پرسنل در بانک شهر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· پرسنل

سلام من بعنوان یکی از پرسنل این بانک به شدت از ورود به این بانک پشیمون هستم این بانک به هیچ عنوان برای پرسنل ارزشی قائل نیست و با پرسنل مثل برده برخورد می کنند اینها نیاز به بانکدار ندارند بیشتر بازاریاب میخان تا بعد از تایم کاری بره توی کوچه و خیابون دستگاههای پوز شرکت آسان پرداخت رو بفروشه و اگر نتونی بعنوان یه متصدی بازاریابی کنی و جذب منابع داشته باشی پاداش ها و وام ها بهت تعلق نمیگیره و انقدر اذیتت میکنند تا مجبور به استعفا بشی ، به شدت همه قسمتهاش باند بازیه وهمینطور مجبوری به مدیران نالایق و بیسواد دائما سواری بدی امیدوارم روزی برسه که بتونم از این بانک خلاص بشم چون واقعا همه پرسنل به شدت ناراضی و ناراحت هستن هم بخاطر مشکلات روحی و روانی و هم مشکلات جسمی که این بانک با مدیریت مدیران نالایقش ایجاد کردند

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰