ویکی‌تجربهجستجو
بنیان پوشش کاسپین
تجربهٔ کاری

حسابدار

تجربهٔ کاری حسابدار در بنیان پوشش کاسپین — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· حسابدار

مدیر مالی بی سواد بی استعداد و مریض که عقده های زندگی بی ثمر خودش رو روی کارمندهای مجموعه خالی میکند در تمام امور شرکت دخالت میکند و حتی زیراب نیروی خودش هم میزند هیچگونه تخصصی جز زیر آب زدن ندارد و تمام وقت در حال گزارش حرکات سایر بخش های شرکت میباشد اگر دنبال آرامش و آسایش خودتون هستین فرار کنید از نظر مالی هم چندین ساله زیان ده و ابر بدهکار بانکی هستند با وعده پیشرفت و افزایش حقوق در آینده به دام این شرکت نیفتید

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

بنیان پوشش کاسپین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

مدیریت شرکت در قزوین به شدت ضعیف چیزی سر در نمیارن فقط وقت کاری پر میکند پر شده از ادمای زیرآب زن مدیریت دور بر خودش را پر کرده از آدمای سمی که فقط بله قربان گو هستن اکثر پرسنل هم همشهری و آشنای مدیریت کارخانه هستن حقوق چند ماه دیر است امنیت شغلی اصلا ندارد و قرارداد ها یک ماهه است خیلی شرکت سمی و ضعیفی است و کیفیت محصولات هم بد است

بنیان پوشش کاسپین
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه حسابدار
۱.۰
مصاحبه حسابدار

یک نفر به اصطلاح مدیر مالی به همراه کارشناسشون جهت تمسخر مصاحبه شونده سوالهای حسابداری میپرسیدن و حتی خودشونم تو جواب سوال شک داشتن ، تاکید داشتن از شرکتی که مشغولی استعفا بده بعدا بیا مصاحبه و من گفتم شرکت در جریان خروج من هست ولی گفتن شرط ما اول خروج شما از شرکت قبلی است