برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در بهاران — امتیاز ۲.۰ از ۵.
تجربه خوبی بود زمانی که وارد شرکت شدم ولی با مرور زمان و رفتن افراد با تجربه و روی کار قرار گرفتن مدیران رسمی که شرکت رو با پادگان اشتباه گرفتن و تصمیمات مکرر آزمون و خطایی همه افراد متخصص که با وجود حقوق پایین اونجا بودن رو فراری دادن . الان هم جهنی است برای افراد که با توهم اینکه خیلی بلد هستن اونجا گیر کنن و هیچ مهارتی پیدا نکنن . بخاطر اینکه در حال حاضر افرادی روی کار اومدن که نه تجربه دارن و نه مهارت و نه تخصص دارن . علتشم عدم شناخت مدیران از کارکنان هست . البته باید گفت چیزی به عنوان منابع انسانی ندارن و اصلا نمیدونن چی هست . مدیراشون اعتقادی ندارن به احترام گزاشتن به افراد . من بعد از ۵ سال کار کردن اونجا نمیشناختنم . خدارو شکر البته . خدا خیرشون بده اون قدیمیای بهاران رو که الان تو شرکت های تاپ ایران دارن کار میکنن . بهاران نابود شدست . انشالا دوباره زنده بشه .