ویکی‌تجربهجستجو
بهین بازار
تجربهٔ کاری۶ شهریور ۱۳۹۹ · شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹

رییس حسابداری

تجربهٔ کاری رییس حسابداری در بهین بازار — امتیاز ۲.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹).

۲.۰· رییس حسابداری

حدود یک سال در این شرکت در زمینه رییس حسابداری مشغول به کار بودم . همه چی خوب . خصوصا اخلاق و رفتار مدیر عامل . البته بعضی از کارکنان اینو نقض میکردند . شاید چون بنده بهشون احترام زیادی میگذاشتم و تو کارم حرفه ای بودم اون عزیز هم به بنده احترام می‌گذاشت ‌ . یک چیزی که منو خیلی ناراحت میکرد نبود اختیار به عنوان رییس حسابداری بود . البته قبل از اینجا مدیر مالی بودم ولی چون بیکار بودم حاضر بودم این سمت رو قبول کنم ‌ . به عنوان مثال مدیر مالی اونجا علی رغم اینکه من رییس حسابداری بودم منو‌مثل یک کارمند میدید و شغلهای ما رو تفکیک میکرد و همین امر باعث می‌شد مطلبی رو ازم سوال میکرد در مورد فلان کارمندم من در جریان نبودم و بعد از من ناراحت میشد ‌ . در صورتیکه غیر منطقی بود و یا این آخری مدیر عامل یکی از کارمندهای منو بدون اینکه با من در میان بگذارم حکم اخراجش رو داده بود . گفتم بابا شرکت متعلق به شماست و مختارید ولی ای کاش یک نفر رو در کنار ایشان استخدام و آموزش می‌دادید بعد اخراج می‌کردید ضمنا با این کار من خیلی از گزارشها رو نمیتونم تنهایی در بیارم و بعد شرمنده شما میشم . در پایان نتونستم دوام‌بیارم و اسنعفامو دادم . هر چند الان کار مشخصی ندارم ولی هرگز از کاری که کردم پشیمان نیستم . نظر شما چیه دوستان ؟

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰