ویکی‌تجربهجستجو
بوت کمپ مپصا
تجربهٔ کاری۸ اسفند ۱۴۰۱ · اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱

جنگو

تجربهٔ کاری جنگو در بوت کمپ مپصا — امتیاز ۱.۰ از ۵ (اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱).

۱.۰· جنگو

کلاسشون برعکس وعده هایی که میدن اونقدر ها مفید و کاربردی نیست عملا توی دو ماه و نیم فوق فشرده میخوان ازت یه برنامه نویس بسازن که غیر منطقی به نظر میاد من و چند نفر دیگه انصراف دادیم چون از بچه های دیگه که دوره شون تموم شده بود مخصوصا هوش مصنوعی و جاوا نتونستن کار پیدا کنن و بعد از اتمام کار همه رو به کاراموزی دوباره معرفی میکنن و اخرشم خیلیا رو بیرون میکنن با اولین اشتباه به همین راحتی:) خوشحالم که گولشون نخوردم و زود اومدم بیرون 🤲🏻

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

بوت کمپ مپصا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

با اینکه داخل این سایت تمام نظرات رو خوندم مقداری دودل شدم برای ثبت نام داخل دوره ولی با ورودم به دوره و گذروندنش الان نزدیک یک سال و نیم هم تونستم وارد بازار کار بشم هم به صورت خیلی جامع رشته هوش مصنوعی رو با اساتید خیلی عالی که داشتن یاد بگیرم واقعا به دلیل نداشتن برنامه بعضی از کسانی که اینجا نظر دادن نتیجه گیری نکنین و هر شروع کاری نیازمند برنامه ریزی و پشت کار شخصی هم هست

بوت کمپ مپصا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·جاوا
۳.۰
جاوا

اولش همه چی و خیلی قشنگ و دلسوزانه شروع میکنن یک الی دو هفته که میگذره تازه متوجه میشید اساتیدشون قدرت تدریس ندارن سرفصلها خیلی فرمالیته رد میشه دو ماه از دوره میگذره شما متوجه میشید هنوز نمیتونید کد بزنید.بسیار بی برنامه و بی نظم هستند و فقط و فقطططط به بیزینسشون فکر میکنن که دوره تموم بشه و پول بیشتر در بیارن.۷۰ درصد کاراموزا بعد از ماهها هنوز نتونستن جذب محیط کاربشن. و این مجموعه بیشتر روی آمادگی شما برای مصاحبه شفاهی کار میکنه، ارزشی برای شما و وقتتون قائل نیستند و یه عالمه کتاب بازبان اصلی معرفی میکنن و هرروز دنبال بهانه هستن که به شما بگن خودت مقصر هستی که نتونستی یادبگیری و جایی جذب بشی.دوستاااان شرکت نکنید .یه دوری تو فضای اشتراکی مجموعه بزنید و از بقیه کارآموزا تحقیق کنید.ضمنا مسیر رفت و آمد مجموعه بسیار پرترافیک و بدمسیره و موقع برگشتتون هیچ حمل و نقل عمومی نداره

بوت کمپ مپصا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

دستاورد دوره های مپصا در آخر شامل چه کنم ، چه کنم از سوی کارآموزانی که در این دوره شرکت کردند و هم پول و زمان هزینه کردند و خیلی از ما بخاطر رسیدن به جایگاه مطلوب از شغل فعلی انصراف دادیم .نه تنها به حد مطلوب در این دوره نرسیدیم بلکه جایگاه فعلیمون هم از دست دادیم. برگزاری کلاسها بسیار بی نظم بوده و توجهی به میزان یادگیری شما و خروجی دوره ندارند.

بوت کمپ مپصا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

دوره های بوتکمپ یه چیزی شبیه دوره های ویدیویی واینترنتی میمونه.وقتی که دوره تموم میشه و شما میخواید بشینید پروژه بزنید و پر از سوال هستید و برنامتون پر از ارور هست.هیچ کس تو این مجموعه نیست که ارور شمارو بلد باشه. مگر اینکه شانس بیارید از هم کلاسیاتون کسی قوی باشه. توقع معجزه از این دوره ها نداشته باشید. میتونید این دور ه ها رو بجای اینکه فشرده بردارید در طی زمان توی آموزشگاههای دیگه با نصف قیمت سپری کنید. ضمنا دقت کنید توی تبلیغاتشون میگن آموزش پروژه محور ولی متاسفانه منظورشون اینه که در آخر یه موضوع پروژه میگن که خودتون انجام بدید

بوت کمپ مپصا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·جاوا
۲.۰
جاوا

لطفا اگر برای خودتون،پولتون،وقتتون و انرژیتون ارزش قائل هستید در دوره های بوت کمپ مپصاشرکت نکنید. محیط بسیار غیرحرفه ای هست و جوری که میخوان مطالبی که باید در طی ۷ماه ذکر بشه رو در ۲ یا۳ماه ارائه بدن.مدام شمارو تحت فشار و استرس قرار میدن و نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

بوت کمپ مپصا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز
۱.۰
کارآموز

بشدت افتضاح و بی برنامه و غیرپاسخگو هستند. فقط یه سری ویدیو برای مباحث آبجکت لرنینگ به زبان اصلی میفرستن که براحتی تو یوتوب هم خودتون میتونین پیدا کنین و برای مباحث اختصاصی پایتون هم به هیچ عنوان طبق سرفصل ها کار نمی کنن. استاداشم یکی از یکی بدتر. مثلا برای دوره ********************************************* داخل کلاس هم جواب پرسش نمیده چون بلد نیست. بجای شروع از ابتدا میره از مباحث پیشرفته شروع میکنه و هرکسی اعتراض میکنه رو به تمسخر میگیره و متهم به بیسوادی میکنه. تو هر دوره چند نفر اخراج میکنه و مپصا هم اصلا رفتار غیرحرفه ای استادش و بی سوادیش براش مطرح نیست.