تجربهٔ کاری۲۱ آبان ۱۳۹۹ · آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹
برنامه نویس وب
تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در بیاموز — امتیاز ۳.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).
من به عنوان برنامه نویس وب مشغول به کار بودم, از همون مصاحبه و سوال هایی که ازتون پرسیده میشه کاملا متوجه میشین که با آدم ها حرفه ای طرف هستین. مدیریت کاملا پای به پای پرسنل هستن همیشه حس همکار بودن باهاشون رو دارین. برای کسی که نخاد درجا بزنه و دنبال پیشرفت باشه واقعا خوبه, حجم کار نسبتا زیاده ولی با زمانبندی درست تسک ها مشخص میشن. مقدار حقوقی که پرداخت میکنن متوسطه, نه زیاد نه کم, همیشه هم به موقع پرداخت میکنن. محیط شرکت و وسایلی هم که در اختیارتون میزارن همیشه خوبه, روابط مدیریت و پرسنل هم کاملا دوستانست.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰