تجربهٔ کاری
پشتیبانی
تجربهٔ کاری پشتیبانی در بیت 24 — امتیاز ۱.۰ از ۵.
اینجا جاییه که خیلی خوش و آب و رنگه و یه طبقه کامل نزدیک ۱۰ واحد رو گرفتن اجاره کردن و پیش خودت میگی چه جای خوبیه! ولی بعد این همه کار کردن هیچ چشمی ازت باقی نمیمونه پشتیبانیش به معنی واقعی دیوونه خونست و در ثانیه برات ده تا پیام میاد چیزی به عنوان مدیر و سرپرست پشتیبانی وجود نداره و پارتی بازه یه پسره یی سواد مثلا شده مدیر یه خانم دیگه هم که همسرشونه شده سرپرست! واقعا متاسفم که از روی اجبار و داشتن قرارداد باید همچنان باهاشون ادامه بدم به هیچ وجه این سمت نیاید که فقط وعده هاش قشنگه و اخر سر جز حقوق وزارت کاری و چت و تیکت و تماس و پنج نفر در ثانیه بهت پیام بدن! (اغراق نمیکنم واقعی میگم) چیزی نداره
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰