ویکی‌تجربهجستجو
بیمه‌بازار
تجربهٔ کاری۲۵ خرداد ۱۴۰۵

backend developer

تجربهٔ کاری backend developer در بیمه‌بازار — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· backend developer

بعد از نوشتن ۱۰ هزار خط کد و حتی با اعتراف به اینکه کد من بهترین کدی بود که دریافت کردن و انجام ۳ مصاحبه من رو بدونه هیچ دلیلی رد کردن,مصاحبه کننده یه خانومی بود به عنوان تیم لید بکند اتوبازار که کاملا مشخص بود هیچ علمی تو زمینه کد نویسی نداره حتی موقع مصاحبه دستو پاهاش میلرزید و فقط و فقط دنبال این بود که ببینه تسکی که خودش داره چجوری زده میشه و استفاده ابزاری بکنه از کارجو...

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

بیمه‌بازار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه backend developer
۱.۰
مصاحبه backend developer

سوالاش سخت نبود اکثرا من کار کرده بودم بعضیاشونو بلد نبودم یا یادم رفته بود.تیم بک اندشون دونفر بود.بر خورد منابع انسانی خوب بود ولی بعدش که من در مورد نداشتن اضافه کاری یکم پرسیدم حس کردم عصبی شد.اضافه کاری ندارن و ساعت کاری هم منعطف نیست.

بیمه‌بازار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تحقیق و توسعه محصول
۱.۰
مصاحبه تحقیق و توسعه محصول

مرحله اول با منابع انسانی بود که بیشتر از همون سوالهای معروف منابع انسانی پرسیده شد(نقطه ضعف و قوت خودت چی بود؟ انتظارت از مدیرت چیه؟ تو کار تیمی چطوری؟…) مرحله بعدی با مدیر محصول بود که از سوابقم پرسید و جزییات کارای که کردم و نمونه کاری که قبلا انجام داده بودم خواست ببینه.

بیمه‌بازار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Product manager
۱.۰
Product manager

بیمه بازار فقط اسم در کرده. بعد از تغییرات‌ی که داشتن دیگه آدم ها و تجربه کاریشون مهم نیست و راحت همه دارن میرن. دیگه تو تیم هاشون افراد قدیمی و با تجربه ندارن، همه جدید شدن و از هیچی خبر ندارن. همه زیر آب همو میزنن تا لیدر بشن بدون توجه به اینکه خب لید شدی الان چی شد حقوق بیشتر میگیری یا کاپ بهت دادن. منابع انسانی شون اصلا براشون مهم نیست افراد چرا میرن، اصلا رفتار خوبی ندارن.اینجا هم چند نفر نوشته بودن و واقعا درسته این موضوع. حقوق و به موقع میدن ولی هیچی اضافه دریافت نمیکنی، پس فقط رو عدد خالص دریافتی تون بحث کنید یه عدد خوب ببندید. بقیه آفرهایی که میدن اینجوریه که کی داده کی گرفته، همش شعارها و چیزی دستتون و نمیگیره. مشکلات شون تو همه تیم هاشون هست یعنی مشکلات سازمانی هست و نه اینکه فقط یه تیم مشکل داشته باشه. سی لول ها که اصلا هیچی به هیجاشون نیست فقط به فکر خودشون هستن. تنها مزیت دور کاری بود. با دورکاری مشکلی ندارن.

بیمه‌بازار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

فضا زیرآب زنی و بدون هیچ خطایی ارزشتونو پایین میارن و ارتقا ها غیر حرفه ای. برخلاف ظاهر ماجرا ، شدیدا فضا غیر حرفه ای هست و بدون پیشرفت درست

بیمه‌بازار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

آدم ها مدت زمان مصرف دارن. رفتار ها اصلا خوب نیست مخصوصا منابع انسانی که هم بی ادب هستن هم با هم رفیق بودن و زیر آب همه رو میزنن. رفتارهای عقده ای مدیران با کارشناسان. محیطش اصلا خوب نیست.

بیمه‌بازار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

متاسفانه علیرغم شعار رک و صریح بودن اصلا به این شعار پایبند نبودند و بعد از چند مرحله مصاحبه بدون نتیجه رها کردند صرفا وقت مخاطب را می گیرند و ارزش وقت گذاشتن ندارند