ویکی‌تجربهجستجو
بیمه ملت
تجربهٔ کاری۲۲ مرداد ۱۳۹۹ · شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹

مسئول دفتر

تجربهٔ کاری مسئول دفتر در بیمه ملت — امتیاز ۲.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹).

۲.۰· مسئول دفتر

بنده 4 سال در این شرکت به عنوان مسئول دفتر یکی از مدیریت ها حضور داشتم، حقوق به عنوان مسئول دفتر خوب نبود و این شغل رو تحویل نمی گرفتند، مزایا و خواربار بد نبود. جو بشدت خاله زنکی، دهن بینی، از مدیرعامل گرفته تا ابدارچی. اکثر پرسنل اشنا داشتند و کسی نمی تونست تکونشون بده ، در کل در این شرکت نورچشمی زیاد دیده می شد. کسی هم که اشنا نداشت و نورچشمی نبود، بخاطر مسایل پیش پا افتاده و غیرواقعی عذرش رو می خواستند

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰