ویکی‌تجربهجستجو
تحقیق و توسعه یسنا پارس
تجربهٔ کاری۱۰ آذر ۱۳۹۹ · آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در تحقیق و توسعه یسنا پارس — امتیاز ۱.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).

۱.۰· برنامه نویس وب

من فکر میکنم فقط ارزش اینو رو داره دو سال باشی تا اصول اولیه برنامه نویسی رو یاد بگیری و یک سابقه کار واسه کسایی که هیچ سابقه کاری ندارند، مدیران متاسفانه تخصص نرم افزاری ندارند و شما خودتون رو هم هلاک کنید تا بروز کد بزنید هیچ بازخورد مثبتی دریافت نخواهید کرد.حقوق ها که بر پایه یک سیستم عملکردی هست که به ندرت صد درصد می‌شید و همین حقوق ناچیز هم آخره ماه هیچی واستون نمی‌مونه.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰