تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵
مصاحبه منابع انسانی
تجربهٔ کاری مصاحبه منابع انسانی در تعاونی تولیدی نویدکاران — امتیاز ۱.۰ از ۵.
برای مصاحبه در واحد منابع انسانی رفته بودم که بیش از یک ساعت و بیست دقیقه منتظر وایسته بودم و بعد از بالا و پایین کردن تو چهار طبقه ساختمونشون آخر هم هیشکی با من مصاحبه نکرد و منم اومدم بیرون. واقعا یه شرکت بی نظمی هست. هیچ ارزشی برای وقت افراد قائل نیستند
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰