برنامه نویس پایتون
تجربهٔ کاری برنامه نویس پایتون در توسعه سلامت رهام — امتیاز ۲.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).
در وهله اول و در مصاحبه نخست توسط مدیر منابع انسانی ، رهام یک شرکت چابک به نظر میرسه که از چندین استارت آپ بهره منده و توش دارن کار میکنند و فکر میکنی که چقدر شرکت خوبیه و توش میتونی خیلی چیز یاد بگیری و پیشرفت کنی -بعد از مصاحبه در روزهای اول کاری متوجه میشی که چقدر روی نبستن قرارداد باهات پافشاری میکنند -بعد متوجه میشی که روی گرفتن سفته ازت حساسن -و در نهایت باهات یه قراداد دوماهه بدون قوانین وزارت کار و مبنی بر التزام به 192 ساعت کار در ماه بسته میشه که اگه روز تعطیل در ماه باشه هم به یه نحوی باید 192 رو پر کنی -و احیانا اگر وسط ماه ذوم نتونن باهات کار کنن و بگن دیگه نیا، احتمال اینکه حقوق کامل بهت بدن تقریبا صفره در صورتی که قوانین وزارت کار چیز دیگریست -توی اون دوماه هم از بیمه خبری نیست -و به احتمال خیلی زیاد قبل از اینکه دوماهت تموم بشه باهات قطع همکاری میکنند و میرن سراغ نفر بعدی و این چرخه ادامه دار خواهد بود. ***پس مراقب نوع بستن قراردادتون در این شرکت باشید تا شمارو به استثمار در نیاره.***