تجربهٔ کاری۹ مرداد ۱۳۹۸ · مرداد ۱۳۹۷ تا مرداد ۱۳۹۸
کارشناس
تجربهٔ کاری کارشناس در جاوید توس خراسان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (مرداد ۱۳۹۷ تا مرداد ۱۳۹۸).
من دو روز در این شرکت کار کردم بعد از دو روز شخصی که با من مستقیم کار می کرد گفت سیستم های شرکت را می خواهند فردا ارتقا بدهند لطفا تشریف نیارید بعد که من تعجب کردم دروغ دیگری گفت که من یک هفته مرخصی هستم شما هم یک هفته نیا.در صورتی که من تماس گرفتم فردای اون روز و ایشون تشریف داشتند.به نظرم رفتارشان با کسی که ده سال سابقه کار داره خیلی بچگانه و غیر حرفه ای بود.البته از شرکتهای موروثی و خانوادگی بهتر از این نمیشه انتظار داشت. خوشحالم که فقط دو روز از وقت گرانبهایم هدر رفت. امیدوارم تجربه من برای دیگران مفید واقع شود
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰