ویکی‌تجربهجستجو
جنرال کابین
تجربهٔ کاری

کارمند

تجربهٔ کاری کارمند در جنرال کابین — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارمند

یکی از مدیران این شرکت ادعا می کنه مهندسه و هیچ کس اندازه ایشون کاردرست نیست.اما در همون برخورد اول آدم میتونه بفهمه که اندازه یه سر سوزن بارش نیست. با سرعت غیر قابل تصوری آدما توو این شرکت دارن عوض میشن. به شدت به همه شک دارن و مرتب دارن تمام پرسنل رو کنترل میکنند. اگه به آینده خودتون اهمیت می دید وارد این شرکت نشید چون جز پشیمونی و تلف شدن عمرتون هیچی عایدتون نمیشه.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰