ویکی‌تجربهجستجو
جهان خودرو قائم
تجربهٔ کاری۱۶ مرداد ۱۳۹۹ · شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در جهان خودرو قائم — امتیاز ۲.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۹).

۲.۰· تخصص مخفی

کار کردن در همچین فضایی که شناختی از طرف تعدادی از کارمندان و مدیریت روی کسب و کار نباشه نتیجش چیزی جز سقوط نیست حقوق ها اصلا منظم نیست تعهد کاری واقعا زیر صفره از ظاهر همه فرهنگ اتو کشیدس اما داخل پوسیدس روابط گروه ها با هم خوبه یه نکته از یه سیاست مدار اضافه کنم اینجا اگر میخواهی فرهنگ و کاری رو به نابودی بکشی افراد فرومایه رو به مناصب مهم بگمار و افراد توانا رو زندانی کن در این شرکت به عینه میشه این صحبت رو مشاهده کرد نکته آخر اگه بهت نیاز داشته باشن میتونی استفاده کنی و اگر بهت نیاز نداشته باشن مهم نیست براشون پیشینت چی بوده! بحث به نوشتن باشه میشه ازش 14 جلد دهخدا نوشت و من الله توفیق

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

جهان خودرو قائم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack
۲.۰
Full Stack

من حدود یک ساله توی این شرکت توی بخش برنامه نویسیش مشغول به کار هستم. مراحل مصاحبه واقعا حرفه ای و جذاب بود برام با اینکه یه سری تاخیر داشتن توی انجام مصاحبه ها که ناراحت کننده بود اما برخورد ها بسیار مناسب و مصاحبه حرفه ای بود. امکاناتی مثل میز، صندلی و مانیتور زیاد خوب نیست و اتاق کار خسته کننده و اذیت کننده ست اما از سمت دیگه مانیتورینگ آزار دهنده وجود نداره و فضای خوب و شادی بین بچه ها هست. آنبوردینگ حرفه ای وجود نداره اما افتضاح هم نیست. در مجموع این شرکت ایده آل نیست و راه زیادی برای رفتن داره اما با توجه به جلساتی که با مدیر شرکت داشتم فکر میکنم آینده ی خوبی در انتظار شرکته.

جهان خودرو قائم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۴.۰
تخصص مخفی

مدیران به شدت کم درک و افتضاحی دارند و مناسب فقط برای کسب تجربه است. برای تازه‌کار ها میتونه خوب باشه. در کل اما خیلی نمک نشناس و نامرد هستند(از بابت دادن حق پرسنل و توازن و تعادل بین آنها).