مدیرعامل
تجربهٔ کاری مدیرعامل در جوان فکران داده گستر (ویستا) — امتیاز ۱.۰ از ۵.
در خصوص تجربه ی کاری با شرکت ویستا یا همون شرکت به اصطلاح "دانش بنیان" فقط می تونم یک کلمه بگم: از این انتخابم بسیار متاسفم. تجربه ای شد برای آینده تا بدون خواندن نظرات یا گرفتن مشورت دیگران با شرکتی کار نکنیم. شفاف کنم که سال ها از این ماجرا می گذره و این طوری نیست که من الان عصبانی باشم. آن چه می نویسم عین ماجراییست که بر سر ما گذشت. حجم بی کفایتی ها در اون شرکت به اندازه ای بالاست که تا به حال، در هیچ شرکتی ندیده ام. وقت نوشتن کل داستان نیست و من صرفا راس مطالب رو می گم: 1- قیمت: بین شرکت هایی که ازشون نرخ گرفتیم، این شرکت با اختلاف گران ترین بود. 2- پروژه ی ما در ابتدای کار اصلا درک نشد و کلا چیز دیگه ای به ما تحویل شد. 3- اصلا مشاوره ی درستی داده نشد. وبسایت از ابتدا برنامه نویسی شد. که کار ادیت در آینده رو سخت می کرد. در حالی که بعدها متوجه شدیم می شد در وردپرس هم طراحی بشه با هزینه ی کمتر و با قابلیت ادیت و انعطاف بیشتر 4- تیم هایی که روی پروژه کار می کرند، از مدیر محصول گرفته تا فنی، همه مرتب تغییر کردند و همین مساله پروژه رو طولانی کرد. 5- جایی برای انتقال سابقه ی قبلی به نفر بعدی نبود. یعنی نفر که عوض می شد، ما باید کل پروژه رو از 0 تا 100 مجددا برای دوستان جدید توضیح می دادیم. 6- شرکت، هیچ سر و صاحبی نداشت. یعنی اگر شما ناراضی باشی، هیچ کس نبود که شما بتونی بالاتر از مدیر محصول بهش مراجعه کنی. حتی تماس هم که می گرفتیم با مدیران بالاتر، هیچ کس پاسخ گو نبود. 7- پشتیبانی ضعیف. بعد از انجام پروژه، اصلا کسی نبود که بخواد به مشکلات رسیدگی کنه. این تجربه ی من بود. اما صلاح کار خویش خسروان دانند...
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
3 ساله که سر کارم یعنی اینکه پول دادم برام برنامه بنویسن معلوم نیست برنامه کجا رو کپی و سرقت کردن که میگن ما پشتیبانی نداریم و اگر باگ داره خوب به ما چه و هزار تا باگ داره که اصلا برای ما قابل رفع نیست و اینها هم از وقتی پول رو گرفتن دیگه جواب نمیدن البته بعد از ما و قبل از ما هم زیاد این کار رو کردن حالا باید با هم جمع بشیم و شکایت کنیم مگه ما پول دزدی داشتیم تا بدیم به یک مشت مفت خور بیسواد برامون بخورن یک جوری با هم متحد بشیم
یک پروژه ثبت کردیم .تا زمان اتمام پروزه هیچ کاری نشد. بعدشم دیگه جواب گو نیستند. مراقب باشید کلاهبرداریه. اگر کسی چنین تجربه ای داره به من ایمیل بده برای شکایت همکاری داشته باشیم
سلام من حدود ۸ ماه پیش از این شرکت اومدم بیرون و قبل از اون دو سه سال باهاشون همکاری داشتم . توی اون دو سه سال محیط خیلی دوستانه ای داشت اون مجموعه و به معنی واقعی باعث رشد مهارت هام شد چون پروژه های جدی و مهم رو دادن بزنم و منتور من هم خیلی دلسوز بود. کلا تجربه خوبی بود برای من. البته اینم بگم که پارسال چون به مشکلات مالی خورده بودن تعدیل نیرو کردن و من هم چون دوست داشتم تجربیات جدید کسب کنم جدا شدم ازشون، و خب توی مشکلات مالیشون پرداخت حقوق ها به مشکل خورده بود و کسایی که رفتن طلب داشتن از اونجا، که بعد چند ماه تسویه حساب کردن باهام. الان فکر کنم شرایط کارشون بهتر شده باشه ولی مطمئنن به این بدی که تو کامنتا هست نیست.
واقعا مجموعه کلاهبرداری هستند. ما یه پروژه بهشون دادین نه کار انجام میشه نه پاسخ کا رو میدن وای از دست اینا. ظبلیبظیبظبظبظبظیبلطیبلبل
حدود یک سال داخل این مجموعه به صورت فول استک و ریموت کار کردم از اصفهان. چیزای زیادی یاد گرفتم ازشون. حقوق کم بود و معمولا سر وقت پرداخت نمیشد.
فقط وعده های توخالی میدن که وضعیت درست میشه، اخلاق حرفه ای ندارند... × به دلیل سابقه بدشون با اسم استارتاپ جدید با نام "ایمن گستر اصیل" آگهی استخدام میدن لطفا دقت کنید × هنوز حقوق کارمندانی که اونجا کار کردند رو بعد از چند ماه پرداخت نکرده اند و با بحران مالی رو به رو شده اند... با این حال آگهی های استخدامی با وعده حقوق زیاد می دهند که واقعیت ندارد... از همین جا به مدیر این مجموعه میگم متاسفم براتون که وقت جوان های با اراده و پرتلاش را میگیرید و ذهنیتشون رو نسبت به انجام کار صادقانه و خالصانه عوض می کنید....