کارمند
تجربهٔ کاری کارمند در داده پردازی ایران — امتیاز ۵.۰ از ۵.
لام من تجربه خیلی از دوستان رو خوندم و به عنوان یک نفری که الان تقریبا 8-9 سال است در این مجموعه دارم همکاری میکنم خیلی از نظرات واقعا دور از واقعیت و خیلی بدبینانه است . این مشکلات در همه شرکت ها هست و هر شرکتی مسایل و مشکلاتی داره که شاید سلیقه ی آدم نباشه ولی در کل این مجموعه ، در مقابل خیلی از شرکت های مشابه به نظرم عملکرد بهتری داره و مطابق معیار های روز داره با پرسنل همکاری میکنه .
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
تجربه من برای مصاحبه با این شرکت زغال سنگی. به عنوان برنامه نویس ارشد دات نت رفتم مصاحبه 3 تا کاغذ آچار با خودکار آبی و قرمز بهم دادن که 45 تا سوال حل کنم و کد توی کاغذ بنویسم!!!!!!! مصاحبه. HR. که 240 تا سوال بهم دادن تا پر کنم!! بعد از یه ماه sms. زیر بهم دادن: جناب آقای ------ گرامی باسلام احتراما ؛ به استخضار می رساند ، جنابعالی با موفقیت آزمون فنی و مصاحبه HR را پشت سر گذاشتید . قرایند استخدام شما ، درمرحله مجوز استخدام - مدیریت عامل می باشد . از شکیبایی شما سپاسگزاریم معاونت نیروی انسانی وتامین زنجیره الان 8 ماه گذشته و هیج خبری نشده. خداوکیلی مريضین یا .... دارین که آدمارو آلاف میکنین