ویکی‌تجربهجستجو
داده پردازی ایران
تجربهٔ کاری

کارمند

تجربهٔ کاری کارمند در داده پردازی ایران — امتیاز ۵.۰ از ۵.

۵.۰· کارمند

لام من تجربه خیلی از دوستان رو خوندم و به عنوان یک نفری که الان تقریبا 8-9 سال است در این مجموعه دارم همکاری میکنم خیلی از نظرات واقعا دور از واقعیت و خیلی بدبینانه است . این مشکلات در همه شرکت ها هست و هر شرکتی مسایل و مشکلاتی داره که شاید سلیقه ی آدم نباشه ولی در کل این مجموعه ، در مقابل خیلی از شرکت های مشابه به نظرم عملکرد بهتری داره و مطابق معیار های روز داره با پرسنل همکاری میکنه .

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

داده پردازی ایران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer
۱.۰
Developer

تجربه من برای مصاحبه با این شرکت زغال سنگی. به عنوان برنامه نویس ارشد دات نت رفتم مصاحبه 3 تا کاغذ آچار با خودکار آبی و قرمز بهم دادن که 45 تا سوال حل کنم و کد توی کاغذ بنویسم!!!!!!! مصاحبه. HR. که 240 تا سوال بهم دادن تا پر کنم!! بعد از یه ماه sms. زیر بهم دادن: جناب آقای ------ گرامی باسلام احتراما ؛ به استخضار می رساند ، جنابعالی با موفقیت آزمون فنی و مصاحبه HR را پشت سر گذاشتید . قرایند استخدام شما ، درمرحله مجوز استخدام - مدیریت عامل می باشد . از شکیبایی شما سپاسگزاریم معاونت نیروی انسانی وتامین زنجیره الان 8 ماه گذشته و هیج خبری نشده. خداوکیلی مريضین یا .... دارین که آدمارو آلاف میکنین