ویکی‌تجربهجستجو
دارالترجمه مرکزی
تجربهٔ کاری

مترجمیار

تجربهٔ کاری مترجمیار در دارالترجمه مرکزی — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مترجمیار

تجربه بسیار بدی با این دارالترجمه داشتم. به دلایل مختلف از حق الزحمت کسر می کنن و اصلا ارزشی برای کار فرمزن قائل نیستن. کلاهتون هم اینور افتاد نرید سمتش.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰