ویکی‌تجربهجستجو
دلپذیر (کدبانو)
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه اداری

تجربهٔ کاری مصاحبه اداری در دلپذیر (کدبانو) — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه اداری

از اداری تماس گرفتند یه زمان مصاحبه گذاشتند بنده یک ربع زودتر از زمانی که تعیین کرده بودند در شرکت حضور داشتم. متاسفانه زمانی که به واحد انتظامات شرکت مراجعه کردم و خود را معرفی کردم حراست گفتند مصاحبه یک ساعت قبل بوده تمام شده است.درصورتی که بنده به ایشان گفتم ساعتی که خود اداری با بنده تماس گرفته به حضور شما امدم تازه یک ربع هم زودتر امدم همون لحظه چند نفر دیگر هم مراجعه کردند آن آقا به آنها هم همین را گفت و اون افراد هم مثل بنده سر ساعتی که به آنها گفته بودند آمده بودند تا خواستم با اداری که با بنده تماس گرفتند اطلاع بدم به بنده فرم دادند پر کردم و همین باعث شد به چند نفر دیگر هم که آمده بودند فرم داده شود.بعد از دو ساعت معطلی برای مصاحبه همه ما رو هماهنگ کردند. خلاصه مصاحبه در مورد سوابق تجربه بود که طبق انتظار خود شرکت بود گفتند حتما تماس میگیریم برای مصاحبه با مدیر عامل ولی متاسفانه تماس نگرفتند . اون چیزی که برای بنده تعجب داشت شرکتی با برند دلپذیر این همه ناهماهنگی و بی نظمی اصلا رفتار مناسبی با کارجوها نداشتند.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰