کارمند اداری
تجربهٔ کاری کارمند اداری در دنلکس — امتیاز ۴.۰ از ۵.
من حدود دوسال توی این شرکت کار میکنم، مدیریت بسیار محجوب، و شریف و منطقی داره، مسیر دسترسیش علی رغم اینکه توی بازار هست، بسیار خوبه، شرکت به روز و مدیریت هم پذیرای نظرات مثبت و سازنده هست و در برابر کارمندانی که کار بلد هستند وسعت عمل میدن و اصن از گروه مدیران سین جیم کننده نیستند در کل محیط بدون استرسی داره به نظرم زمان تنها عاملی هست که باعث میشه به سرعت کارمند ناکارآمد در هر حوزه ای نمایان بشه و این دلیل جدا شدن آدم ها از تیم خواهد بود
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
شرکت دنلکس برای رشد شخصی عالی هست. به راحتی می توان در شرکت نظر داد و با مدیریت و منابع انسانی در ارتباط بود. مدیریت بسیار انسان شریف و دوست داشتنی است. امکان مسئولیت گرفتن و پیشرفت در شرکت وجود دارد. دسترسی به مترو عالی است. در کل شرکت کوچک هست اما فضای خوبی دارد.
واقعا جز نزدیک بودن به مترو هیچ مزیتی ندارد شما توسط دوربین به طور لحظه به لحظه کنترل میشید جایی برای یه لحظه استراحت نداره حتی پنج شنبه ها هم باید بیایید سر کار مدیر عامل این شرکت هیچی از اصول شرکت داری، اصول تعهد نداده اضافه کاری شما به هیچ وجه تایید نمیشه و بیخودی فقط باید سر کار باشید رفت و آمد این شرکت در حد ورود و خروج آدم ها از مترو هستش گرسنه هم موندید نرید دنلکس پسر حاج آقا شرکت راه انداخته و اصلا براش مهم نیست آدم ها از شرکت برن حالا به درد بخوری یا نخوری فرقی نداره بعد از دو سال کار به من گفت گم شو از شرکتم بیرون به جای ۴۴ساعت در هفته هم باید ۵۰ساعت کار کنی
شما فکر کن یه جا کار کنی و بعد پورسانتت رو ماه ها ندن نه حق ماموریت نه حقوق درست درمون و فقط و فقط جلسات الکی. هر کی میاد کلا دو ماه نمیتونه محمد جعفری رو تحمل کنه. مقایسه های الکی این ادم را رونیکس و منت گذاشتن های الکی ش ادم رو خفه می کنه. فقط هم دنبال حاشیه و خاله زنک بازی که کی به کی چی میگه و کی با کی دوست شده و این حرفا
من یکسال هست که با شرکت دنلکس کار میکنم، طی این مدت فرایند محور بودن امور شرکت برام خوشایند بودو اینکه زحمات کارمند ها خارج از وظایف توسط مدیریت دیده میشه و بابت عملکرد مناسب بازخورد دریافت میکنی، درکل محیط کاریه که فک میکنم تا حداقل 5 سال آینده بخوام باهاش ادامه همکاری بدم. ممنون ازمدیریت مجموعه همچنین مدیریت مالی
صاحب و مدیر شرکت فردی بی تجربه و جوان که به پشتوانه پول پدر، یه بیزینس راه انداخته، بد قول و بد عهد، که اگر بتونه حتی شده هزار تومن از حقوقتون کم کنه، جانماز آبکش های حرفه ای! روز اول به شما وعده و وعیدهای زیادی می دن اما در آخر هیییچ. اصلا قابل اعتماد نیستند.