بکند دولوپر
تجربهٔ کاری بکند دولوپر در دکتر ساینا — امتیاز ۵.۰ از ۵ (تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲).
یکی از علاقه مندی هام تو دکتر ساینا اینه که به پیشرفت فنی آدم ها اهمییت میده، و میتونم خوب رشد کنم. و محیط کاملا محترمانه و در بستر احترام متقابل هست. مثبت اندیشی یکی از چیزهایی هست رواج داره. خب یه سری معایب ممکنه داشته باشه، و هر شرکتی ممکنه داشته باشه ولی موارد بالا به حدی خوب انجام شدن که باعث شده من اینجا بمونم کار کنم
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
محیط سالم و شاد ، رفتار دوستانه و محترمانه مدیر و همکاران ، اهمیت دادن به رشد افراد مدیر بخش فنی (CTO) یکی از بهترین ، دقیق ترین و محترم ترین مدیرهایی هست که تو تمام مدت سابقه کاریم باهاشون کار کردم .
به شدت آدم های تازه به دوران رسیده هستند که فکر می کنن همین که همدیگر رو با اسم کوچیک صدا کنن و صمیمیت بینشون ایجاد بشه کارها پیش می ره فقط پاهاشون رو روی سر افراد می زارن تا خودشون پیشرفت کنن.
در این شرکت زمانی که به نفعشون باشه استارتاپ هستن و زمانی که نباشه شرکت بزرگ هستن. خیلی سعی دارن شبیه استارتاپهای خارجی باشن اما با این کار فقط انرژی شما رو میگیرن. یک سری فرهنگهایی دارن در تیم فنی که مدیرفنی بعضا تحمیل میکنه برای صمیمانه شدن اما بیشتر بابت اینه که ببینن شما چه جور آدمی هستید تا بهتر کنترلتون کنن. اعضای تیم سعی دارن زیرآب همو بزنن و امنیت شغلی ندارید. خیلی تاکید دارن که ما استارتاپ هستیم و flat هستم و همه در یک حدن اما خودتون میفهمید که نظر شما هیچ اهمیتی نداره و خودشون به وضوح میگن که ما مثلا یه گروه داریم که توش راجع به مدیریت اوضاع صحبت میکنیم. در کل محیط امنی نیست و اگر عادت به زیرآب زنی ندارید به شدت اذیت میشید اونجا. حقوق هم معمولا به موقع میدن اما عیدی رو میذارن ۲۹ اسفند.
مصاحبه اولیه خوبی داشتن و مثل یه سری شرکت ها، سوالاتشون به قصد تخریب نبود. حتی وقتی سوال رو متوجه نمیشدی. سوال رو یه جور دیگه میپرسید یا یه نکته ای میگفتن که راحت تر بتونین جواب بدی
شاید جملات نا مفهوم باشد ولی این هارو تو ذهنتون شناور کنید به خوبی قابل درک میشود. با وجود این که بیشتر از 14 سال کار میکنم میتونم بگم این روراست ترین و محترم ترین تیمی هست که تا حال باهاشون کار کردم. دکترساینا به واسطه همین فرهنگ ارتباطی باعث رشد خودش و مردم میشود. خوب میدونیم که برای انجام کارهای بزرگ به چنین تیمی نیاز داریم. صدا قهقههای، گاه و بیگاه شنیده میشود که مطعلق به مدیر عالم آن است. یه مدیر فنی بسیار حرفهای صمیمی داره که ببینیدش یاد ایموجی بوس و قلب می افتید. و اما نکته منفی این هست که طراحی نشده و بیشتر سرهم بندی شده و تازه داره تلاش میکنه هزینه های پرداخت نکرده رو پرداخت کنه تا آمادگی اسکیل آپ رو به دست بیاره. خب این موقعیت برای هر کسی جذاب نیست.
مهم ترین چیزی که دکتر ساینا داره رشد دادن افراد در مقابل رشد چشمگیر خودشه و اینکه مدیریت کردن اون تیم بزرگ و بسیار کار درست کار سختیه که دکتر ساینا به خوبی ازش بر اومده