ویکی‌تجربهجستجو
رادفن
تجربهٔ کاری۲۱ بهمن ۱۳۹۹ · اسفند ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۹

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در رادفن — امتیاز ۲.۰ از ۵ (اسفند ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۳۹۹).

۲.۰· برنامه نویس وب

حقوق مارو انقدر دیر میدادن و رفتار مدیرعامل بد بود و توقع تعطیل کاری اجباری داشت ک استعفا دادیم و تاه فهمیدیم چرا تیم قبلی رفتن.. الانم سر تسویه و حقوق ماه آخر دارن اذیت میکنن ۲۲بهمن شده هنوز حقوق دی رو ندادن حقوق آذر نصفه دادن بیمه رد نکردن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰