ویکی‌تجربهجستجو
راه‌آهن ایران
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه مالی

تجربهٔ کاری مصاحبه مالی در راه‌آهن ایران — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه مالی

در یکی از قسمتهای مالی بدنبال نیروی ماهر میگشتن . منم معرفی شدم . قرار با معاون و کارشناس اون بخش خوب پیش رفت . مزایایی که میدادن خوب بود .که ترغیب میکرد ادمو فقط جو یه مکان دولتی با کارمندان اکثریت میانسال و یک بعدی بدون خلاقیت و پیشرفت یکی از چیزهایی بود که دعا میکردم قبول نشم . چند هفته بعد قرار با معاون مدیر عامل گذاشتن برام . ایشون تخصصی سوالاتی پرسید که باعث تعجبم بود . چون میدونستم سواد و دانش کارو ندارن و صرفا چیزهایی حفظ کردن و حالا میخان بصورت سرفصلی ازم بپرسم . به محض اینکه کمی جزیی تر جواب میدادم ایشون میگفتن نه خب من با همون اصل مورد کار دارم .اونو بگین … همزمان که از اعتماد به نفس و عددم دانش مدیران بخش دولتی داشتم شاخ درمیاوردم تا حدودی هنگ بودم که واقعا چرا … در نهایت ایشون ساز خودشو میزد . و فهمیدم زیاد خوشش نیومده و کلا حرفش چیز دیگه ای .

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰