تجربهٔ کاری
UX Designer
تجربهٔ کاری UX Designer در راهکارهای متن اول آریا — امتیاز ۵.۰ از ۵.
واقعا عمرا شرکت بهتر از این تو ایران پیدا بشه.امکان دورکاری، ساعت کاری شناور، حقوق مناسب، همکارهای عالی و جو شرکت بسیار مدرن و دوستانس. برای پیشرفت و یادگیری بسیار جای عالی ای هست. تنها دلیل کم کردن امتیازم دسترسی سخت به ونکه که البته امکان دورکاری وجود داره اما جو شرکت اینقدر باحاله که آدم نمیخواد خونه بمونه؛)))
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
برنامه نویس بک اندمن تقریبا حدود ۱۰ سال سابقه کاری دارم و تا به حال شرکتی که در همه ابعاد انقدر حرفه ای باشه ندیدم. سیستم طوری طراحی شده که کوچکترین فشار فکری و کاری ای روی نیروهای فنی نیست و به راحتی و با آرامش خاطر میتونید کارتون رو جلو ببرید.