ویکی‌تجربهجستجو
راهکار هوشمند ایرانیان
تجربهٔ کاری۲۱ خرداد ۱۳۹۹ · تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹

برنامه نویس بک اند

تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در راهکار هوشمند ایرانیان — امتیاز ۱.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹).

۱.۰· برنامه نویس بک اند

هیچوقت همچین اشتباهی نکنید که وارد این به اصطلاح شرکت بشید. چون فقط میخوان وقت شما رو بگیرن و پولتون رو بدزدن. کار اصلی شرکت هم فروش پروژه های دانشجویی و پایان نامه است (که متاسفانه تو مملکت از این کارا زیاده!!) سر یه پروژه یا تدریس با شما قرارداد میبندند و به ارزش چندین برابر ازتون سفته میگیرن تا بعدا سفته ها رو نقد کنند و خرج شرکت رو بدن. اصلا سودی برای شما نداره. فقط ازتون وقت و پول بر باد میره. با توجه به قراردادی که میبندین اصلا نمی تونید شکایت هم بکنید. چون یک بندهایی در قرارداد گذاشتند که همه جوره به نفع اون هاست. کل شرکت هم دو نفر هستند که یه نفر اصلا از کامپیوتر سر در نمی آره.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

راهکار هوشمند ایرانیان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب
۱.۰
برنامه نویس وب

من سال 96 در این شرکت کار میکردم اصلن اسم اینجار نمیشه شرکت گزشت خیلی مسخره بود فقط از شما کار میکشن فقط و زمان و پولتون از بین میره تا حالا این شرکت حتی هزار تومنم به کسی حقوق نداده