تجربهٔ کاری۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ · خرداد ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲
کارشناس تولید محتوا
تجربهٔ کاری کارشناس تولید محتوا در رایانه کمک — امتیاز ۱.۰ از ۵ (خرداد ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲).
بدترین تجربه کاری من تا حالا تو همین شرکت بود. یه مشت آدم وقیح و پر رو. مخصوصا مدیر سئو خانم س م. اینا آدمایی بودن که تهدید میکردن 10 دقیقه دیر صبح بخیر بگید تو گروه 50 هزار تومن جریمتون میکنیم. مدام با هر مشکلی تو گروه میومدن منت سر بچها میذاشتن من دارم بهتون حقوق ثابت میدم. باید خوب کار کنید. وگرنه نویسندههای من با کلمهای 75 هزار تومن!!!! برام مینویسند. حقوقشون هم همون پایه وزارت کاره. که اونم هر دوماه پرداخت میشه. تازه خیلی وقتا از دو ماه بیشتر میشه تا 75 روز هم میرسه. با خود منم یک ماه بعد از قطع همکاری و اونم با پیگیری خودم تسویه کردن.
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
تخصص مخفیدر یک کلام دیوانه خانه ای که توسط دیوانه ها اداره می شود و حقوق ها چند ماه به چند ماه پرداخت میشه