برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در رایاوران توسعه — امتیاز ۲.۰ از ۵ (آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹).
من سالها پیش با این شرکت همکاری کردم . میتونم بگم تقریبا همه چیز داشتند قراردادهای جدید بیمارستانهای جدید پول کارهای جلورفته . به نظر من در زمان خودشون از نظر تکنولوژی خوب بودن ولی ... طرف اومد وسط سال قراردادها رو عوض کرد و حقوق کسانی که از امضای قرار داد جدید سرباز زدن رو هم نداد. سفته هم گرفته بود. واقعا بیش از حد خصوصی بود. این بود که تشکر کردم و خداحافظی . این رو بگم که حقوقها به صورت نامشخصی دیر پرداخت میشد مثلا یک ماه دهم یک ماه بیستم یک ماه بیست و هفتم . بیشتر علاقه داشتند که شهرستانیها رو جذب کنند. چند وقت پیش به یک بیمارستان خصوصی مراجعه کردم ولی از سیستم اونها خبری نبود. اگر دیگه یاد گرفته اید باید کد بخونید و دنبال مستندات نگردین نکته ای مهمی وجود نداره.