ویکی‌تجربهجستجو
رسا برگ های سبز و نقره ای
تجربهٔ کاری۲۳ آذر ۱۳۹۹ · دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در رسا برگ های سبز و نقره ای — امتیاز ۲.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).

۲.۰· تخصص مخفی

من در شرکت رسا کار میکردم و فکر میکنم با اشتراک گداری تجربه باعث میشم افراد دیگه انتخابات بهتری داشته باشن اول نکات مثبتش رو میگم جو خیلی صمیمی ا و کارمندای خیلی سالم و با استعدادی داره نکات منفی اصلا بین کار و زندگی تعادل وجود نداره ممکنه تا 9 شرکت باشی دوباره مجبور باشی 11 شب تا صبح توی زمان down time پروژه انجام بدین و حجم کار خیلی بالا ا تصمیم گیری با یک شخص نیست و جندین نفر باید تصمیم‌گیری انجام بدن معلوم نیست ساختار مدیریتیش به چه صورتیه برای کوتاه مدت شرکت خوبیه اما طولانی نمیشه دووم اورد

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

رسا برگ های سبز و نقره ای
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فرانت اند
۴.۰
فرانت اند

شرکت خیلی خوبی هست من حدود هفت ماه برای این شرکت کار کردم. هر سه ماه تغریبا افزایش حقوق دارن به بچه های تیم هایی که بعضی اوقات به خاطر زمان کم شب ها هم کار می کردن غیر از اضافه کاری پاداش هم می دن بیمه کامل رد میشه. من دلیل اصلی که اومدم بیرون نفر قبلی که پروژه توسعه داد بود خیلی کثیف کد زده بود، زیر بار ریفکتور هم نمی رفتن به خاطر همین دیگه بیشتر از این نتونستم تحمل کنم استعفا دادم.

رسا برگ های سبز و نقره ای
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند
۴.۰
برنامه نویس بک اند

من به مدت ۵ ماه همکاری تمام وقت با این شرکت داشتم، به خاطر مشغله ای که برام پیش اومد مجبور شدم که همکاریم رو کاهش بدم، با ۱۰ سال سابقه کار تو شرکت های مختلف به جرئت یکی از بهترین شرکت هایی بوده که توش کار کردم، اینم به خاطر منابع انسانی فوق العاده باهوش و دلسوزشه، هیچ چیزی از دیدشون پنهان نمیمونه، یه دوره دو هفته ای کار فورس پیش اومده بود، با اینکه هیچ اجباری نبود، چند نفر از برنامه نویس ها از جمله خودم داوطلبانه شبها بیدار میموندیم و کار میکردیم، یک ماه بعد به خاطر تشکر نفری ۴ میلیون به حسابمون واریز کردن، عذرخواهی هم کردن که هرچند جبران زحمات شما نمیشه ولی یه تشکر در حد توانایی شرکته. محیطی که داره بسیار دوستانه است، مصاحبه ها اسکایپی برگزار میشه، از فروردین تا همین یک ماه پیش کامل ریموت کار می‌کردیم. هر سه ماه یکبار میشه درخواست افزایش حقوق داد و با بررسی عملکرد حقوق افزایش پیدا میکنه، خودم درخواست دادم و این افزایش برام صورت گرفت تنها بدی که به نظرم داره اینه که به خاطر مشغله ی مدیریت بعضی جلسات روزهای تعطیل مثل جمعه ها برگزار میشد و تا ۶ ساعت هم به طول می انجامید هرچند منابع انسانی و مدیر عامل قول دادن که این رو هم دیگه رعایت میکنن. در کل توی این شرکت واقعا به آدم احترام میذارن، قدر کاری که انجام میدی رو میدونن