تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در رویان افزار پارس — امتیاز ۱.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹).
شرکت کوچیک با مدیران ناکارآمد و بی سواد که فقط ادعا دارند. هنوز دارند با VB6 کد میزنن و پروژه های دیگه ای که با زبان های دیگه شروع کرده بودند یا شروع کردند اکثرا به خاطر بی سوادیشون شکست خوردند. پرداخت حقوق در بهترین حالت 15 روز تاخیر داشت و حتی یه بار با 4 ماه تاخیر و به صورت قسطی پرداخت کردند. دنبال حق و حقوقت رو هم انقدر باید میگرفتی که آخرش حس گدایی بهت دست میداد. مدیرعامل که بسیار آدم دورو و دروغگو ( حیف نمیشد کلمات دیگه ای رو اینجا آورد ) هستش که با وعده و پاداش سعی میکنه افراد رو به کار بکشه و با بی سوادی به شکل خنده داری درباره هر موضوعی باهاتون بحث میکنه. شرکت با اینکه کوچیک هستش ولی فضای بسیار خاله زنکی و بیماری داره. نه تنها در این شرکت پیشرفتی نمی کنید حتی پسرفت شدیدی هم می کنید. امیدوارم هیچوقت گذرتون به این شرکت نخوره.