تجربهٔ کاری
مسئول دفتر مدیرعامل
تجربهٔ کاری مسئول دفتر مدیرعامل در رویان دارو — امتیاز ۱.۰ از ۵.
بنده مسئول دفتر هیئت مدیره بودم که محیط شرکت کاملا فاسد و آقایی که اونجا مدیر منابع انسانی بود پیشنهاد نامربوط میداد و هر کسی که اونجا برای کار می آمد باید تن به خواسته اینها میداد و اصلا کار نمی خواستن اینقدر محیط شرکت فاسد بود که نتونستم کار کنم و اومدم بیرون حقوق و بیمه به موقع بود ولی محیط فاسد بود
امتیاز چندمعیاره
فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰
تجربههای مشابه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول فنی
مسئول فنیشرکت رویان دارو به صورت زنجیره ای در سراسر کشور دارای شعبه است و بالطبع شعبات موجود در استان های پیشرفته تر امکانات بهتر و سطح کاری و مزایای بالاتری دارند. بنابداین وضعیت یکی از شعبه ها در یکی از استان های ضعیف تر را نمیتوان به کل سیستم ارتباط داد. اما در کل کلاس کاری و مدیریت در رویان دارو بالاست و امکان پیشرفت برای کسی که خواهان آن باشد وجود دارد