ویکی‌تجربهجستجو
زیبالون
تجربهٔ کاری۲۹ مرداد ۱۳۹۸ · شهریور ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸

برنامه نویس وب

تجربهٔ کاری برنامه نویس وب در زیبالون — امتیاز ۳.۰ از ۵ (شهریور ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸).

۳.۰· برنامه نویس وب

مدت کوتاهی به عنوان طراح وب توی این شرکت مشغول بودم. از لحاظ فضا و محیط کاری بسیار مدرن و لوکس هستش و شاید کمتر شرکتی رو به این شکل پیدا کنید مدیریت بسیار پیگیری داره و همه پروژه ها رو شخصا رصد میکنه یه مقدار جو خاله زنکی (!) توش برقراره. اگه کسی چیزی تو خلوت خودش راجب رئیس بگه و به گوشش برسه و خوشش نیاد بلافاصله فرداش اخراج میشید! کلا پروسه اخراج ثانیه ای هستش فرقی نمیکنه پروژه ای تو دست دارید یا نه صبح میرید شرکت، یک ساعت بعدش مدیر داخلی یه جلسه تو اناق جلسه باهاتون میذاره و باهاتون خداحافظی میکنه! ۵۰ میلیون هم سفته میگیرن من این مشکلات رو دیدم و فرار کردم!

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰